jh_ Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Jepp, da prøver jeg meg igjen Dette er da et 3 forsøk på å lage webside, og igjen så har jeg begynt helt på nytt, med et heelt annet utseende. Har gjort den ganske enkel, gikk ikke særlig bra med de andre forsøkene jeg hadde.. Link <- Gammel side ---------------------------------------- Link <- Ny side Til de som ikke ser det, så har jeg endret skrifttypen på menyene, og headeren. Så har jeg endret hover-fargen fra gult, til litt mer passende blåfarge. Har også gjort slik at menyen fyller ut hele siden i bredden, samt lagt en link til banneren som fører deg til "Home". Endret 19. januar 2005 av jh_ Lenke til kommentar
femfulle Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Nokon ting eg reagerte på var at fargevalga ikkje heilt passa ihop, men dette kan no være kun eg som synest. Ellers blir sida flytta dersom du trykkjer på linkane og det er ikkje noko spesielt kjekt Logoen var litt kul då Endret 16. januar 2005 av femfulle Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Det heter ikke logo, det heter header. Du vet merke til Adidas? Det er en logo. ------------ Siden: Når jeg fikk opp siden med en gang kikket jeg med en gang opp i URL-baren for å se om det sto "Cartoon Networks" eller "Fox Kids" der. Ikke for å være slem, men det så ut som en barneside. Grunnen ligger nok på fonten og fargevalget ditt. Gursom hover farge i menyen. Ormen var alene veldig artig og den kan du godt bruke på en annen side for å få litt kontraster, men her gjor den det motsatte og tok siden enda mer ned i barne-tv brønnen. Dessverre. Siden kan bli pen men da må du fjerne det litt barnslige første inntrykket den gjorde på meg. Jeg likte den dessverre ikke nå. Endret 16. januar 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Hehe, barneside ja.. Det var jo ikke helt planen, men skjønner hva du mener Skylder på ormen jeg.. Synes hover-fargen på linkene passet i forhold til blått egentlig jeg Hva slags farge synes du kunne passet bedre? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Mørkere blå. Pluss ny font i header og i menyen. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Ja, hørtes ikke dumt ut Lenke til kommentar
neb Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 en liten border rundt innholdsfelten hadde nok gjordt seg.. i tillegg likte jeg ikke den sterke overgangen på linkene.. knæsj gul! Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 en liten border rundt innholdsfelten hadde nok gjordt seg.. i tillegg likte jeg ikke den sterke overgangen på linkene.. knæsj gul! Gul skal endres til blå Er enig i at det ikke var noe særlig pent med gul. Bordere rundt innholdsfeltene hørtes ikke dumt ut, det kan prøves Så skal fonten i header og meny endres. Noe mer? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Har nå gjort noen endringer, som jeg synes gjorde den bedre iallefall.. Kritikk ta's gladelig imot Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Menyen ble mye bedre med blå istede for gul hoover. Headeren er fremdeles litt barslig med den ormen, men fonten rettet opp noe. Rett opp feilene. Bør kanskje ikke bruke TNR der det står "last updated....." ? EDIT: Ville kanskje hatt en annen farge på linken, kanskje med en hoover? EDIT 2: Den gråe bakgrunnen passet ikke helt med blåfargene i headeren og menyen.(synes jeg) Ellers var det bra Endret 19. januar 2005 av <ingve> Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Digger det dyret dær i headeren Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Ok, det har bedret seg ihvertfall. Først av alt vil jeg at du skal legge til en dyrisk border rundt alle elementene. Nå ser det ut som alt skal snart til å ramle ut. Bra at du har skiftet fonter selv om de her heller ikke var helt optimale Synes fortsatt siden ser litt barnslig ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå