Elessarsi Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 sølte ett glass solo i tastaturet. noen som vet hvordan man tar det av? Mvh Jon Narmoe Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 er det kommet noe solo inni maskinen da? vist det er det, så sliter du! du må sikkert skru opp pc'en og se der etter skruer etc. som du må ta av for å ta av tastaturert.. er ikke sikker.. Lenke til kommentar
AC7 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 På IBM så er det vel en sånn beskyttelse sak under tastaturet som gjør at du kan(bør jo helst unngås selfølgelig) søle på tastaturet. Mener hvertfall å ha lest det et sted. Hvordan man får det av det vet jeg ikke, men IBM har jo alltid noen fine løsninger så det er sikkert ikke så mye mas. Synes det var litt kronglete på min(Acer F3400), men det ordna seg etter litt tenking og makt(3 skruer under, 4 bak skjermen, så løfte opp den "plata" som hurtigknappene sitter fjerne enda en lokk under det og så kunne jeg lirke ut tastaturet). Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 her finn du all info for å ta den i frå kvarandre http://www-306.ibm.com/pc/support/site.wss...ocid=MIGR-50233 og her spesifikt for tastaturet http://www-306.ibm.com/pc/support/site.wss...ocid=MIGR-46515 Lenke til kommentar
Elessarsi Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 takk, fikk det ut, Nå til det vansklige. Hvordan rense det? Ta av alle tastene? skylle hele dritten under vann å la den tørke? Har btw ikke kommet solo under tastene.. Mvh JN Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Isopropanol kan brukes. Det brukes til å rense elektroniske deler og fungerer som vanlig sprit. Dette fungerer bra da isopropanol er ionefritt (leder ikke strøm). Du kan få tak i det i en vanlig malingforretning, evt bensinstasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå