Gå til innhold

5 stjerner i Gta3:umulig?


Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-06-19 13:38, navido82 skrev:

ikk ha NOEN som helst problemer med gta3?. Kjører spillet i 1600*1200 og 32bit--alt på det høyeste. NO problemo eller noe hakking eller noe. Perfekt grafikk.


DEEEEEEEEEEEEEEEEILIG. :smile:



 

BS!!!!!!

Se bedre etter på skjermen din du!

Kjører selv 1280*960 på en maskin som gir 11600 poeng i 3mark2001SE.

Med denne maskinen/oppløsningen er grafikken i GTA3 "grei nok" men langt ifra perfekt!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I første by får du bare 4 stjerner uansett. når du har klart alle hovedoppdragene i by 1, går du videre til neste by der du får 5 stjerner. når alle oppdragene er ferdig i by 2 går du videre til by 3 der man får militæret etter seg (6 sjerner)

 

PS. ha tålmodighet.

 

-El Diablito-

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Quote:


Den 2002-06-13 12:31, Brute skrev:

Du kommer videre etter å ha tatt et mission som heter "bomb da base" for Salvatore. Neste mission for Salvatore heter "last requests" og er det siste du gjør for italienerne...


Rampage er ikke nødvendig, det ligger lister rundt omkring på nettet som forklarer hvilke missions som er nødvendige for historien. Men uansett anbefaler jeg å gjøre alt som er mulig, spesielt vigilante-oppdrag.


Et annet tips er å fullføre alle typer oppdrag hvor man ikke pådrar seg flere fiender i hver bydel før man tar missions for de forskjellige gjengene og div. rampages.


Den bilen jeg skal kjøre vekk, eksploderer bare.... Hvordan skal jeg få til det a???
Lenke til kommentar

Midtown Madness??? Enda et microsoft produkt :razz:

Har noen av dere flydd med Dodoen enda, venter bare på å høre at folk klager å ikke får det til :grin:

Jeg syns spillet skulle vært enda større, det er kjedelig å fly frem å tilbake mellom 3 øyer liksom.

Noen som har forslag til morsomme ting man kan gjøre med Dodoen? Utenom å prøve å treffe høybygg :smile:

Lenke til kommentar

Tipper det var derfor de klipte vingene på Dodo'en..så ikke gale små terrorist-spirer skulle få øve seg på å kræsje i skyskrapere :smile:

Det neste blir vel Empire State Building. Og i brevet fyren sender til US Govt står det bare "I love GTA3! I love GTA3! I love GTA3! I love GTA3!"

 

så får vi en total ban på alle spill bortsett fra The Sims. For en verden!

Lenke til kommentar

 

Den bilen jeg skal kjøre vekk, eksploderer bare.... Hvordan skal jeg få til det a???

 

 

 

Det er et lure mission. Du får en beskjed på personsøkeren din om at du skal møte Maria også drar du å møter henne og kommer til neste bydel/øy.

 

[ Denne Melding var redigert av: zn00ker på 2002-07-19 04:40 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...