Gå til innhold

5 stjerner i Gta3:umulig?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jg skjønner ikke ass. Jg har sprengt uttalige politibiler, drept masse folk, skutt ned helikopteret ørten ganger..gått beserk i nesten 45 min..men nei..jg får ikke mer enn 4 stjerner.

"morepoliceplease" funker heller ikke..står bare: "wanted level" eller noe..husker ikke helt.

Hva er feil tror dere. Spillet funker ellers perfekt hos meg bortsett fra det dette problemet..

Noen som har merket det og har fått løst problemet??? irriterende å drepe å ikke få noe tilbake..hahahah.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kommer videre etter å ha tatt et mission som heter "bomb da base" for Salvatore. Neste mission for Salvatore heter "last requests" og er det siste du gjør for italienerne...

Rampage er ikke nødvendig, det ligger lister rundt omkring på nettet som forklarer hvilke missions som er nødvendige for historien. Men uansett anbefaler jeg å gjøre alt som er mulig, spesielt vigilante-oppdrag.

Et annet tips er å fullføre alle typer oppdrag hvor man ikke pådrar seg flere fiender i hver bydel før man tar missions for de forskjellige gjengene og div. rampages.

Lenke til kommentar

oki..må bare legge til at Gta3 er så JÆÆÆVLA kult.

Bare tenk dere..en vanlig hverdag og du går rundt med våpen og gjør lovbrudd og dreper purker og sivile folk. Er så virkelig det spillet syns jeg at det er som om du selv som er personen der liksom.

Spillet må jo være super for folk som hater purken da. Kan få ut aggresjon mot purk på det spillet ass.

Eller.. har du hatt en dårlig dag og er aggressiv..da spiller man gta3 får å få ut aggresjonen også.

Men så syns jeg det er viktig å få fram noe annet.

Man blir egentlig påvirket av spillet når man har drevet med det en stund. Da mener jeg ikke at man får lyst til å gjøre det selv. Men at det får en negativ tanke hos mennesket.

Så til alle dere som har tenkt til å bli kriminelle: Hvorfor bli kriminell når man har Gta3? hehe..

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-13 12:31, Brute skrev:

Rampage er ikke nødvendig, det ligger lister rundt omkring på nettet som forklarer hvilke missions som er nødvendige for historien. Men uansett anbefaler jeg å gjøre alt som er mulig, spesielt vigilante-oppdrag.

Et annet tips er å fullføre alle typer oppdrag hvor man ikke pådrar seg flere fiender i hver bydel før man tar missions for de forskjellige gjengene og div. rampages.

har du en link til en slik liste? disse china-folka ødelegger andre missions jeg får, fordi de kommer å dreper (prøver)meg når jeg er i den bydelen..

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-13 12:41, navido82 skrev:

oki..må bare legge til at Gta3 er så JÆÆÆVLA kult.

Men så syns jeg det er viktig å få fram noe annet.

Man blir egentlig påvirket av spillet når man har drevet med det en stund. Da mener jeg ikke at man får lyst til å gjøre det selv. Men at det får en negativ tanke hos mennesket.

Så til alle dere som har tenkt til å bli kriminelle: Hvorfor bli kriminell når man har Gta3? hehe..

hmm... slutt og spille gta3, 18års grense :razz:

Lenke til kommentar

I et oppdrag på siste øya får du instant 6 stjerner på deg når du starter med oppdraget.

Ellers tirrer du på deg så og si alle gjengene tror jeg hvis du gjennomfører alle missions. Blir hvertfall beskutt selv hvor enn jeg beveger meg nå hehe.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-13 11:24, Dingy skrev:

Det går på hvor langt du er kommet, og følger hovedsaklig byen(e). I første by får man ikke fler enn 4 stjerner, så øker det i neste by.

Altså.. hvorfor sier nesten alle neste by?

Det heter neste del-øy! Alle tre øyene er trossalt en eneste stor by ved navnet Liberty City.. Ser jeg en til som nevner neste by i sammenheng med GTA3 og det IKKE gjelder neste by som faktisk er Miami Vice, så skjer det noe.. :razz:

Lenke til kommentar

AHhhhhhhhhhhhhh..... tror dere ikke det er deilig å ikk ha NOEN som helst problemer med gta3?. Kjører spillet i 1600*1200 og 32bit--alt på det høyeste. NO problemo eller noe hakking eller noe. Perfekt grafikk.

Forresten. Har du ett asus geeforce kort i deluxe versjonen? Prøv spillet med 3d briller. Da blir det enda mer flyt i spillet og mer ekte. Ser du ikke forskjell så ser du ikke i 3d ass.

DEEEEEEEEEEEEEEEEILIG. :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...