Bautastein Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Her om dagen satt jeg og leste gamle Donaldblader, da jeg kvakk (heehee) til. Noe var feil på en av sidene om Donald som drikker styrkedrikk. Er tegneren av denne historien en sadistisk barnemorder, eller er han/hun bare glemsk? Uansett virker det som om Donald, dypt begravet i sine egne tanker, glemmer det stakkars barnet. Endret 16. januar 2005 av Pinglebolle Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Ikke spesielt morsomt, men meget bra observert Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hehe, har en Donald Pocket der hvor Mikke kaller Minni ei hurpe :!: Lenke til kommentar
herrugle Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) - Endret 25. juli 2005 av herrugle Lenke til kommentar
reggor Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hehe, har en Donald Pocket der hvor Mikke kaller Minni ei hurpe :!: Bilde! Lenke til kommentar
nord Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 i en donald pocket tok Donald og skjenket Anton full så han kunne forutsi lotto tall. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 I historie jeg har lest trer donald hodet inn i en høne.. (Donaldpocket) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Leser ikke Donald mer, de går jo uten undertøy/bukser stadig vekk ! Til og med Dolly Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 donald er genial enkelte ganger, litt syk humor men... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Og Dolly er ei hurpe. Hu skal ha den som er best hele tiden... Uhh se på meg!! Så deilig jeg er... uhhh!! Hadde jeg vært Donald eller Anton, hadde jeg heller tatt minni mus, hu virker litt lettere på tråden! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Og Dolly er ei hurpe. Hu skal ha den som er best hele tiden... Uhh se på meg!! Så deilig jeg er... uhhh!! Hadde jeg vært Donald eller Anton, hadde jeg heller tatt minni mus, hu virker litt lettere på tråden! Lenke til kommentar
embark Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Og Dolly er ei hurpe. Hu skal ha den som er best hele tiden... Uhh se på meg!! Så deilig jeg er... uhhh!! Hadde jeg vært Donald eller Anton, hadde jeg heller tatt minni mus, hu virker litt lettere på tråden! Hahaha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå