cheeplix Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Å trene er et bra tips. Satt her og grodde røtter i hele dag, men så fikk jeg ihvertfall gjort noe konstruktivt i en times tid. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Argh, søndager... Får alltid en litt rar følelse når det er søndag, vet ikke helt åssen jeg skal beskrive den... Gode tips: Tren, se film, kos deg med god mat og godteri, selv om det ikke er så sunt for kroppen, er det sunt for sjelen. Finn på noe artig med vennene dine. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hater søndager. Ord. så absolutt Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Gå å ta deg en røyk. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg satt ekstremt lenge med en Norsk stil i dag. SKrev raporter to elevøvelser og hørte en del på musikk. Og så trente jeg. Og seff var på hw.no's forum. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Søndagene for meg går ofte til å spille ET eller Civ3. Men dagen i dag, gikk med til å snakke GPP med de to som var på nachspiel her og overnatta. Ufattelig mye rart vi snakka om gitt... (Heldigvis er det sjelden jeg er like dårlig som i dag). En kinotur er heller ikke å forakte en ellers stille søndag Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 vaske huset , se film og sløve , ha sex ?? (med seg selv eller andre alt etter hva som er tiljenglig ) Lenke til kommentar
Even. Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Søndager er kjipe idag har jeg trent, begynnt å spille in subben, ryddet rommet, slappa av osv. Skal gå å se american history x nå tenkte jeg..... Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Fikk nå med meg "Serendipity" på NRK i kveld. Søt film. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Syns nå ikke søndager er så kjipe (mandag og tirsdag er mye verre), det er nå man får gjort det man ellers har greid å utsette. Skoleoppgaver, rydding, vasking, maling. Jeg bruker denne dagen til å rydde rommet og se CSI/24 på DVD, eller se filmer. Veldig praktisk å ha en dag der man blir tvunget til å gjøre sånt. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 jeg har jobba, spilt wow, sett kill bill vol 1... Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Sove spise jobbe jobbe Det er min søndag i dag Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 gå på akutten med ribbeinsbrist er vertfall ikke å anbefale Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Søndagen er liksom spisedagen. Da lager mamma alltid en digg middag som vi ikke hadde hatt tid til å lage ellers i uken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå