South_Bridge Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) har ingenting å gjøre... var så despo at jeg har rydda litt på skriveborde og pcen ellers, sitter generelt bare å glor i skjermen. Så da lurer jeg på hva du pleier gjør på en søndags kveld? Endret 16. januar 2005 av South_Bridge Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg pleier å trene! - Ellers spiser jeg mye god mat og lader opp til en ny uke på skole... *glede seg til russetiden* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Forslag: reg en ny konto på hw.no og post masse useiøse tråder og se om du greier å bli utestengt. EDIT: Selvfølgelig ikke seriøst ment Endret 16. januar 2005 av L4r5 Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Ser ofte film på søndager. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Ryddevasker kåken og andre praktiske gjøremål, på kvelden blir det som regel et aldri så lite herremåltid og en god film. Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Er enten ute eller så låner jeg en film. Eller trene, av og til en tur til mac'ern Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Rydde romme mitt... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Søndager er alltid kjipe! kan jo få med deg noen kamerater på kino, mye bra som går. (bla ladder 49 og national treasure) Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hadde tenkt å gjøre kjemi- og fysikkrapporter, men så har jeg ikke forsøksdataene for hånden, så da gikk det i vasken. Så jeg stikker vel til en kompis, slik jeg pleier, da. Ser på film eller no... Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Heldig som ikke har noe å gjøre! Må øve til engelsk tentamen jeg.. :/ Lenke til kommentar
svamp Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Se på TV og spis all slags dårlig mat og drikk brus. Og svar på meningsløse tråder på HW, ikke minst. Se på gamle videoopptak. Spis opp alle julekakene som er igjen før noen andre kommer deg i forkjøpet. Om _dagen_ søndager anbefaler jeg deg en joggetur Ut i skauen altså, det er det eneste som hjelper mot søndagssyndromet for min del i alle fall. Jeg er heldig, bor omtrent i skauen, men til og med om du bor midt i tjukkeste oslo sentrum kan du ta en buss og komme deg ut i naturen Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Heldig som ikke har noe å gjøre! Må øve til engelsk tentamen jeg.. :/ Så tidlig ? Har ikke tentamen før om lenge jeg. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hater søndager. Second that. De betyr så altfor ofte skolearbeid, i dag særoppgave. ...Men nå er det i alle fall fri resten av kvelden. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Søndag er som regel ganske kjipt ja. Funker til å gjøre lekser og trene da, da blir man trøtt og får sove tidlig Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Er enten ute eller så låner jeg en film. Eller trene, av og til en tur til mac'ern Nesten akkurat det samme her - bortsett fra den treningsdelen . Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 hoster og harker, og syter over hvor vondt jeg har i hele kroppen Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Ja det er noe rart med søndager. Tror det er at butikkene er stengt. Fordi man blri jo sjeleglad om man har fri midt i uken, selv om det er skole neste dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå