Gå til innhold

Compaq EVO N800v

Anbefalte innlegg

Heisann dere,

jeg har tenkt å kjøpe meg en bærbar, og sett på compaq EVO N800v. Den har 1.6 MHz Pentium 4, 256 MB RAM, 30 GB disk, ATI M Radeon 7500 32-MB DDR SDRAM, 2.9 kg og så er den ganske lekker da! Koster 20.000 når jeg kjøper den gjennom bedriften til min far.

Er det noen som har erfaringer med denne pc'en?

Setter stor pris på svar!

Don't waste you life in front of the computer!

[ Denne Melding var redigert av: Jacuzzi på 2002-06-13 10:48 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har en EVO N 600@1200Mhz med 512mb ram og er storfornøyd med den, kraftig, fornuftig størrelse, og ikke minst den ser lekker ut!

hadde en høyfrekvent lyd fra den da jeg fikk den, men siden den kun var der når jeg kjørte batteri eller uten noen usb-enheter, beholdt jeg den i 6mnd før jeg gidda å få den rep, ups var å henta maskinen på ettermidagen, dagen etter fikk jeg en mail kl9 at den var mottatt på verkstedet i oslo, 1400 var den ferdig, neste morgen hadde jeg den på døra igjen!

trodde ikke det gikk når man bor i bodø!

compaq bærbare er knall, og det er 800en og!

men vær ops på at 800v er kun med 1års garanti og 5 dagers servicetid, mens 800c er med 3 års garanti og 3 dagers servicetid, men vil du ha en rå pc og spare ganske mange tusen er 800v knall, dessuten har du jo kjøpsloven skulle noe gå skikkelig galt etter 1år!

mvh

Geokri

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-13 13:50, geokri skrev:

men vær ops på at 800v er kun med 1års garanti og 5 dagers servicetid, mens 800c er med 3 års garanti og 3 dagers servicetid, men vil du ha en rå pc og spare ganske mange tusen er 800v knall, dessuten har du jo kjøpsloven skulle noe gå skikkelig galt etter 1år!

mvh

Geokri

Hvis man kjøper en PC igjennom en bedrift så gjelder ikke kjøpsloven, så man kan reklamere så mye man vil uten at det hjelper. Er det 1 års garanti så er det 1 år. Kjøper man den som privatperson stiller saken seg annerledes. Da kan man banke i bordet med kjøpslov og reklamasjon i "årevis" :smile:

Men Compaq har noe som heter CarePaq som betyr at man kan kjøpe seg 2 år ekstra garanti. Det er faktisk veldig billig, tror jaggu det bare er rundt 1000 kr.. Og det vil nok vise seg meget gunstig dersom hovedkortet eller skjermen skulle ryke etter litt over et år.

Lenke til kommentar

En på jobben har kjøpt seg en slik en, utrolig fin maskin. Har ikke så mye erfaring med Compaq bærbare, men dette er det beste jeg har sett fra Compaq sin side.

Lekker liten maskin, men hvis det betyr noe for deg så følger det ikke med diskett stasjon.

Telcontar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...