farke Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Det er nok dødt løp mellom Darth Vader og Hannibal Lecter, ja. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Cruella DeVille Hun er jo bare søt i forhold til Gary Oldman og Anthony Hopkins! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Ray Liotta: - Stemmen til "Tommy Vercetti" i GTA: Vice city - "Officer Pete Davis" i Unlawful Entry - "Henry Hill" i Goodfellas Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Det er nok dødt løp mellom Darth Vader og Hannibal Lecter, ja. Darth Vader er best, SÅ. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hufsa eller hva hun heter fra mummidalen...mumi... whaevah Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Agent smith og Hannibal topper min liste Lenke til kommentar
Bugbox Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Er ikke fra film da, men den beste må jo være Murdoc fra Macguyver! Satt akkurat og tenkte på han du kom meg i forkjøpet..han er bra fordi han aldri dauer Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Ernst Stravo Blofeld, Spectre - Nr. 1 Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hufsa eller hva hun heter fra mummidalen...mumi... whaevah Hufsa for teh win! Lenke til kommentar
audhage Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hufsa eller hva hun heter fra mummidalen...mumi... whaevah Hufsa for teh win! Word Lenke til kommentar
UAM Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Mange gode kandidater er allerde nevnt, har et par til: Malcolm McDowell som Alex deLarge Cristopher Walken som Hickey Anthony Perkins som Norman Bates Rutger Hauer som John Ryder Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Vince&Jules Agent Smith Murdoc Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Agent Smith og Ghost folka i Matrix Triologien er de beste Skurka Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Oldman i Leon er jo kul da Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Lex Luthor i Superman I var rimelig ond og bra spilt av Gene Hackman. Sprenge vekk deler av USA for å få økt verdien på eiendommen sin... Rimelig sykt Joker spilt av Jack Nicholson var også stor som ond. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Darth Vader @ Star Wars Freddy @ Nightmare on elm street Jason @ Friday the 13th Lenke til kommentar
Chainsaw Charlie Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jason Isaacs i The Patriot Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Folk som Ray Liotta og Gary Oldman er som skapt for bad guy roller, de er simpelthen fenomenalt bra på det. Utspekulerte, lynende intelligente, alltid med en backup plan eller gode på improvisasjon. Hadde jeg vært styrtrik producer ville jeg laget en drøss filmer hvor skurken maltrakterer den kvalmsøte helten på det groveste. De ville fått en gjennomsnittlig aldersgrense på 21 år, og for det meste totalforbudt fordi moralens vokter ikke hadde klart tanken på at den familieverdi-vennlige kristne (alltid, selv når han banner i et sett) helten blir drept (ikke bare drept, men torturert, lemlestet, lekt med, hånet, sparket, pisset på o.s.v.). Faen som jeg hater kvalme filmhelter som alltid vinner til slutt. Edit: Fragmaster Jay har god musikksmak btw. Endret 14. februar 2005 av Sundiver Lenke til kommentar
ttd Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hufsa er jo scary som få, hakket før hun var skyldig i å væte mine laken som liten gutt... Isdamen(også fra mummitrollet) er heller ingen favoritt, var dritredd for henne. Om det går an vil jeg også verve Pompel & Pilt som slemminger. Av mer seriøse filmskurker har jeg mange favoritter. Kan begynne med The Good, the Bad and the Ugly(i samme film). Alle tre er slemminger på hver sin måte, og de har jo stil til tusen. HAL9000 har virkelig et ondt glimt i øyet(bokstavelig talt). Frank og Harmonica er begge steinharde i Once upon a time in the west. Jack Nicholsen(aka Jack Torrance) i The Shining er også genial, har alltid hatt sansen for Nicholsen som skuespiller. Colonel Walter E. Kurtz fra Apocalypse Now! er virkelig skremmende, på sin egne makabre, filosofiske måte. Gunnery Sergeant Hartman fra FMJ har også baller av stål, lite tvil om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå