Gå til innhold

Kan noen svare meg på dette?

borær`n

Anbefalte innlegg

Har ett MSI K8t-Neo FIS2R hovedkort, etter att jeg oppgraderte bios står det strøm på usb porter + kontakter til mus tastatur,etter jeg har slått av maskinen, er dette skaderlig for min maskin?

Før jeg oppgradrte bios ,sto det under oppstart, Bios er ikke innstalert ,det er borte nå. Tror alt annet virker ok. :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syntes jeg fikk så lite respons på den første,er litt utålmodig av meg

Var jo egentlig logisk...

Men poenget mitt var at man egentlig ikke skal lage flere tråder på samme problem. Ta heller en liten "bump" av den første tråden. Dette skal ikke skje ofte, og tidligst etter to døgn uten svar. Se forøvrig retningslinjer og nettikette for mer info.

Jeg tror forresten ikke det er noe problem at det er strøm på usb-portene dine. En datamaskin slår seg nemlig aldri HELT av. Den lar det nok være strøm på usb-portene for å leite om det kommer noe signal på de. Jeg kan f.eks. slå på min datamskin ved å skrive et passord på tastaturet...

Edit: Du burde forresten endre den første posten i denne tråden for å få en mer beskrivende tittel på tråden. Noe sånn som: "Strøm på usb når maskina er av. Farlig?"

edit2: skrivefeil

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...