Gå til innhold

Ny PSU på 500w med kvalitet! til 850kr

Anbefalte innlegg

Jeg skal da ha meg et nytt kabinett og PSU og lurer derfor på hva som er best for rundt 1000kr. Kabinettet må ikke ha PSU, men PSU må være med i beregningen av prisen

Skal ha dette Hovedkortet og må derfor ha en kraftig PSU med ledninger som passer til det:

MSI K8N Diamond

Kabinettet skal være sort og PSU'en også. (PSU'en kan evt være gull farget) med en av/på knapp ;)

Helst raske svar :thumbup:

Endret av thomba14
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kom frem til å ta Aspire X-Dreamer, men ville helst ha en 500w PSU med GOD kvalitet Aspire koster ca 650 og da har jeg 850 kroner igjen. Noen forslag? Altså 850 er jo mye så her skal jeg helst ha kvalitet! Skal brukes til 2x SKjermkort Altså 2x 6800gt 4 Vifteri kabinettet + 2 på hk og CPU vifte og det skal være varme måler ++++ :dribble:

Endret av thomba14
Lenke til kommentar

Hvis du ser nøye på hovedkortet jeg la ut, så ser du rett ved sock'en en liten firkanta strøm greie er ikke det en 20 kobling da? så ser du ved der man kobler til harddiskene disketstajonene osv... er ikke det en 24 det da?

Altså det betyr jo at jeg må ha 20 og 24 pins sammtidig

Lenke til kommentar
Hvis du ser nøye på hovedkortet jeg la ut, så ser du rett ved sock'en en liten firkanta strøm greie er ikke det en 20 kobling da? så ser du ved der man kobler til harddiskene disketstajonene osv... er ikke det en 24 det da?

Altså  det betyr jo at jeg må ha 20 og 24 pins sammtidig

nope, ingen hk har både 20 og 24. tviler på at noen psuer kan levere både 20 og 24 på en gang :D

edit: så på bilde nå, det er 4 pins en :thumbup:

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...