hallvis Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg har nettopp installert et trådløst nett i heimen. Jeg sitter på en bærbar CL56 med oppdaterte WLAN drivere (ellers ingen oppdateringer) Vært 30 sekund begnner maskinen og lete etter ny nettverk-adresse. Da hopper messenger ut, plus at nedlastnings programmer for ståpp. Va kan jeg gjøre? Når jeg trykker på network options står det: Adress type: Assigned by DHCP. Åpen for alle forslag! Lenke til kommentar
tozer Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Du kan prøve å skrive inn informasjonen manuelt, ikke motta fra dhcp og se om det ordnet problemet. Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Ehmm....hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 http://www.online.no/kundeservice/veiledni...otta-ip-xp.html I det skjermbildet som vist på telenor support'n er det du setter ip'n din fast. Men gjer dette først: start -- kjør -- cmd -- ENTER skriv så ipconfig /all Da får du opp ip informasjonen din. Det skal som regel stå 192.168.x.x der. Så detter du disse talla inn i Egenskaper for Internet protokoll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå