Bruker-33331 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Tja, det som gjorde mest vondt var "DINN JÆVLA KJERRING!" av faren min Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Det styggeste/rareste jeg noen gang har blitt kalt var at jeg var treigere en Windows 3,1 Windows 3.1 er mye raskere enn XP Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Tja, det som gjorde mest vondt var "DINN JÆVLA KJERRING!" av faren min Uff, uff. Samme med han som ble kalt "et uhell". Det verste jeg faktisk kan huske er at noen kalte meg "wannabe uttafor". Sånt preller jeg bare av meg og tar igjen. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Ble kalt Mørebanka mårpølse på jobb idag... Eg datt ned ei trapp sist helg, og fikk noen pene sår i trynet. Alle kjente trur eg har blitt banka Fylla har skylla Edit: Prowd worker at Rimi/Bunnpris Edit2: Ikke pirk på sår... *blør* Endret 29. januar 2005 av luni Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Mannen-Med-Tyrkern (litta fjortissbærte som snylta tyrker på forrige fest) Elvis (pga kotteletta) Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Det må vel bli "Pissøy" Pga. etternavnet mitt er Spissøy Men et slag eller to ordner ting (dette var for 4-5 år sia ) Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Bynne å misslike ordet søt... I får aldri sexy eller noe (untatt når i har på dressn) Fra nå av vil i bli kalt "fin" ikke "søt"... Beibier, dyr og ting kan vare søte, men ikke kal oss mannfolk for søt Endret 4. februar 2005 av luni Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 hørte noen som blei kalt noe lignende av dette en gang : din jævla forpulte batteri puler med to AA batterier.. ellerno.. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Bynne å misslike ordet søt... I får aldri sexy eller noe (untatt når i har på dressn) Fra nå av vil i bli kalt "fin" ikke "søt"... Beibier, dyr og ting kan vare søte, men ikke kal oss mannfolk for søt "Du er så jævla fin" har jeg fått. Høres ut som ei kjerring evt. ei dukke ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå