wunderbaum Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hei. Jeg har sett at mange steder har vBulletin på siden sin, og lurer på et par ting: 1. Koster det penger? 2. Er det noen form for portal der? 3. Er det mer avansert enn IPB? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 1) Ja det koster penger, men igjen, det er kvalitet for pengene 3) Det er ganske likt IPB på alle måter, men mye mer brukt en IPB, se www.big-boards.com så ser du hvor mange som bruker x i forhold til y. Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Ok.. Takker Kan benytte anledningen til å spørre om en ting til. Det har med oppsetting av php i PHPMyAdmin (vet ikke hva det er egentlig). Har ingen peiling på noen ting, og sist gang så gjorde en kamerat av "medeier" av domenet det, men han er ikke tilgjengelig på en lang stund. Hadde vært veldig fint om noen hadde en guide eller no lignende som hadde hjulpet! EDIT: Gjorde om litt på spørsmålet! Endret 16. januar 2005 av wunderbaum Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Missforsto spørsmålet.. Enig med spørsmålstegnet her.. PHPMyAdmin er en måte å administrere database med et fint brukergrensesnitt på web.. PHP er jo noe annet.. Endret 16. januar 2005 av brainbug90 Lenke til kommentar
???????? Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hva mener du, det er ikke mulig å sette opp PHP med phpMyAdmin. Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Ok.. Tror enten jeg eller dere har misforstått Jeg har et forum liggende (IPB), som jeg skal slenge opp på nytt på siden jeg har sammen med en kamerat. Sist gang vi gjorde det, så måtte vi inn på PHPMyAdmin for å sette opp de forskjellige filene (de har kløna klart å slette) sånn at vi fikk sett selve forumet. Fikk bare beskjed om at det var en feil med databasen etter at han hadde slettet filene. Det er no SQL greier der også, men ingen av oss har peiling på noen av delene. Håper dere skjønte no av dette, for det må jeg ærlig innrømme at jeg ikke gjorde sjøl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå