Christian86 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Msn sin tekstmeldingsfunksjon er _ikke_ gratis. Den koster akkurat det samme som å sende tekstmelding fra din egen mobil. Samme som å bruke Telenor sitt outlook sms-program, det koster penger pr sms det også. hvem betaler når du sender meldingen? Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) var det jeg regnet med.. slike for godt til og være sann ting er som regel nettopp det! edit: hvilke telenor gratis meldings greier er det forresten snakk om? visst det er det der nonstop abonnomentet så er det jo langt fra gratis. koster 300,- pr mnd. det vil si at du må sende bortimot 700 meldinger pr mnd for at det skal lønne seg iforhold til de billigste abo. Endret 16. januar 2005 av phax Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Msn sin tekstmeldingsfunksjon er _ikke_ gratis. Den koster akkurat det samme som å sende tekstmelding fra din egen mobil. Samme som å bruke Telenor sitt outlook sms-program, det koster penger pr sms det også. hvem betaler når du sender meldingen? Du betaler da du registrerer deg med ditt telefonnr, msn har avtale med operatører i norge, og dermed så trekkes det penger. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 www.inpoc.no Trådstarter vil som sagt ha gratis ubegrensede meldinger som _Chess_ kunde. Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Msn sin tekstmeldingsfunksjon er _ikke_ gratis. Den koster akkurat det samme som å sende tekstmelding fra din egen mobil. Samme som å bruke Telenor sitt outlook sms-program, det koster penger pr sms det også. hvem betaler når du sender meldingen? Du betaler da du registrerer deg med ditt telefonnr, msn har avtale med operatører i norge, og dermed så trekkes det penger. Åssen skal de greie å belaste meg når jeg ikke har registrert meg med noen telefonnummer eller noe sånt I MSN eller .net? Redigert: Vel, sjekket ut funksjonen, og det er visst sånn at du må registrere deg. Det var ikke sånn sist gang jeg prøvde det (som begynner å bli en stund siden nå)... Endret 17. januar 2005 av ^Cartman^ Lenke til kommentar
eaXoN Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 +47"mobilnummer"@esms.nu Det eneste er litt reklame i slutten av meldingen. Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 kan du være så snill og si litt mer om den der esms greia eaXoN? kan man sende ubegrensa med gratis meldinger derfra? noen haker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå