Gå til innhold

Skrive gratis tekstmeldinger fra datamaskin

Jtand

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørsmålet ditt gjekk på gratis sms-program.

Linken din er eit kjøpeprogram som du får "bulkprizes" på smsene.

Altså ein rabatt ikkje gratis.

Programma finnes som lar deg sende sms frå pcen (telenor har også sin eigen løysning der inetegrert i Office-pakka)

Men ingen lar deg sende gratis smser.

Veit det fantest eit nettprogram som utnytta desse gratis-sidene mern når det blei utvikla var det ein god det fleire gratissider samt at kvoten på kvar var mykje større enn no.

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar

fantes faktisk et slikt program før, EASYsms het det, norsk var det også.

var selvfølgeli bare gratis om du ikke hadde mer penger på kortet men jeg klarte no å sende en 4-500 gratis meldinger ved hjelp av det programmet.

men nå ser det ut som de har sikret seg mot slikt og dermed finnes det ingen slike muligheter....dessverre

Lenke til kommentar
Du kan sende så mange SMS-er du vil fra online.no hvis du har en e-post konto der, og sender fra epost.online.no, du kan også sende gratis SMS via MSN messenger og ICQ.

Jeg foretrekker mother.no, men da er jeg begrenset til 25 SMS per måned.

det der online greiern gjelder vel bare visst man er telenor kunde, eller kan alle registrere seg der?

hvordan sender man gratis sms via msn?

Lenke til kommentar
^

Du kan bare sende SMS til kontakter som har lagt inn mobiltelefonnummerene deres i MSN messenger, hvis de har gjort det, trykker du på høyre museknapp på den kontakten som har gjort det, og "Send en melding til en mobil enhet" (eller noe).

Lenke til kommentar

og dette er 100% gratis? ingen skjulte kostnader?

fant dette på msn sin nettside:

Note: Your service provider may charge you for text messages that you send or receive while using MSN. Refer to your wireless service plan for more information

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...