Jtand Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hvordan kan jeg skrive gratis tekstmelding fra min datamaskin. Har Chess Easy abbonement og ADSL. Finnes det programmer for slikt? Bør helst være ubegrenset, slik at jeg kan skrive så mange jeg vil. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Det programmet der eksisterer ikke. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Det programmet der eksisterer ikke. Sånn er det bare. Hva me dette da? http://www.e-txt.co.uk/ Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Her er noen steder du kan sende gratis sms fra: Freesms.no gulesider.no inpoc.no Tror ikke du kan sende ubegrenset på noen av dem, men tilsammen blir det jo noen smser Endret 16. januar 2005 av Kong Basse Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 25 gratis sms i mnd om man er Netcom kunde Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Spørsmålet ditt gjekk på gratis sms-program. Linken din er eit kjøpeprogram som du får "bulkprizes" på smsene. Altså ein rabatt ikkje gratis. Programma finnes som lar deg sende sms frå pcen (telenor har også sin eigen løysning der inetegrert i Office-pakka) Men ingen lar deg sende gratis smser. Veit det fantest eit nettprogram som utnytta desse gratis-sidene mern når det blei utvikla var det ein god det fleire gratissider samt at kvoten på kvar var mykje større enn no. mvh JanEirik Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 VEll, om du skaffer deg SENSE abonement, så får du 50 gratis mld pr dag på sense.no Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Men det er ikke det han her vil ha . Det han vil ha finnes som sagt ikke. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 25 gratis sms i mnd om man er Netcom kunde Jeg har 50. Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Du kan sende så mange SMS-er du vil fra online.no hvis du har en e-post konto der, og sender fra epost.online.no, du kan også sende gratis SMS via MSN messenger og ICQ. Jeg foretrekker mother.no, men da er jeg begrenset til 25 SMS per måned. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Ta i bruk "gratis SMS" abbenomentet til Telenor, så har man bla muligheten til å sende sms`er fra Outlook, ganske greit. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 fantes faktisk et slikt program før, EASYsms het det, norsk var det også. var selvfølgeli bare gratis om du ikke hadde mer penger på kortet men jeg klarte no å sende en 4-500 gratis meldinger ved hjelp av det programmet. men nå ser det ut som de har sikret seg mot slikt og dermed finnes det ingen slike muligheter....dessverre Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Du kan sende så mange SMS-er du vil fra online.no hvis du har en e-post konto der, og sender fra epost.online.no, du kan også sende gratis SMS via MSN messenger og ICQ. Jeg foretrekker mother.no, men da er jeg begrenset til 25 SMS per måned. det der online greiern gjelder vel bare visst man er telenor kunde, eller kan alle registrere seg der? hvordan sender man gratis sms via msn? Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Er man Telenor kunde kan man sende gratis fra www.telenormobil.no ... Men hvor mange husker jeg ikke Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 ... Du må ha Internett fra Telenor Online hvis du vil ha online.no e-postadresse, ja. Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 en med msn da? aldri hørt om at man kan sende gratis meldinger derfra.. gjelder det alle? er det noen begrensninger, antall meldinger eller lignende..? og hvordan sender man meldinger? Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 ^ Du kan bare sende SMS til kontakter som har lagt inn mobiltelefonnummerene deres i MSN messenger, hvis de har gjort det, trykker du på høyre museknapp på den kontakten som har gjort det, og "Send en melding til en mobil enhet" (eller noe). Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 og dette er 100% gratis? ingen skjulte kostnader? fant dette på msn sin nettside: Note: Your service provider may charge you for text messages that you send or receive while using MSN. Refer to your wireless service plan for more information Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Msn sin tekstmeldingsfunksjon er _ikke_ gratis. Den koster akkurat det samme som å sende tekstmelding fra din egen mobil. Samme som å bruke Telenor sitt outlook sms-program, det koster penger pr sms det også. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Samme som å bruke Telenor sitt outlook sms-program, det koster penger pr sms det også. Og Ta i bruk "gratis SMS" abbenomentet til Telenor, Nærmeste gratis jeg kommer på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå