ljkhaeljfk Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Noe snedig har skjedd på pc'en min her.. Når jeg ser på søppelbøtte ikonet er den full, ser jeg i den er dem tom. Og når jeg trykker på "Tøm søppelbøtte" så kommer det opp spørsmål om jeg vil slette "WINDOWS". Trykker jeg ja får jeg bare melding om at jeg ikke har tilgang. : Dessuten er explorer ikonet rart, det har slik "hvit" kant rundt seg som ikke har vært der før.. Har kjørt f-secure virusscan + adaware + spybot men ingen finner noe.... (ja, alle er oppdatert..).. Noen som har kjennskap til dette? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Kjører du med 2 OS. Når jeg gjorde det (Win XP og 98se) så fikk jeg det problemet med søppelbøtta. Problemet er bare at jeg ikke husker hva jeg gjorde med det, er tross alt over et år siden. Det er i allefall ikke noe problemer med det dersom du har 2 OS that is! Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Har bare XP lagt inn Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 har hatt samme problemet jeg også. en gang hadde jeg full søppelkasse når jeg hadde formatert Windows også jeg. første oppstart etter installasjon . jeg har også hatt det slik at det har vært full søppelbøtte uten at det har vært noen ting der. mener å huske at det holdt med en restart hos meg. uannsett får du jo ikke sletta Windows mappa mens du selv faktisk er i Windows. noen av filene i Windows er jo faktisk i bruk av Windows selv. husker du sånn ca. hva du holdt på med når du fikk dette problemet? Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Problemet er jo at når jeg prøver å slette noe annet må jeg inn i selve mappa og slette de "manuelt".. Nei, jeg husker ikke hva jeg drev med. Er noen dager siden, såvidt jeg tror stod pc'en "Hjemme alene" og lasta ned Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hadde samme problem en gang jeg også. Jeg klikket aldri ja om å tømme papirkurven og etter noen dager var den borte . Aner ikke hvordan den bla fjerna da. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hvis problemet plager deg kan du jo prøve systemoppretting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå