rolfik Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hei Jeg har bestillt 2x 6800GT (gainward goes like hell) Men de er ubekreftet til 19.2 så jeg er lei av og vente Så jeg vurderer å kjøpe 2x XFX 6800GT istedet for, de er ubekreftet 25.1 Vet noen om det er noen forskjell på disse kortene med tanke på minne hastighet (andre ytelser....)? Så vidt jeg vet så har gainward en bedre kjøle løsning, men jeg kan alternativt kjøpe et par vga silencer 5 og sette på xfx kortene. Eller er det noen som har xfx kortet og har noen erfaringer med det? mvh Rolf Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 GOES LIKE HELL-korta er klocka høyere enn normale GT kort... du merker nok forskjell dessverre:( Lenke til kommentar
rolfik Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Jaja Da får jeg smøre meg med tolmodighet da. Rolf Lenke til kommentar
apwr Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Du merker garantert ikke forskjell på 2x 6800-Gainward GLH og 2x 6800-XFX, med unntak av benchmarks! Gainward-kortene bråker også, ut i fra det jeg har hørt, mer enn XFX-kortene. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Det er ikke et kjempe bra kjøp og kjøpe to Stk av det kortet du snakker om. De bråker mye og er ikke i veldig go verdi (Har et sånt selv og er ikke fornøyd med det). Kjøp heller 2 stk Asus ultra Kort. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306246&cks=PRL Asus EN6800 GeForce 6800Ultra 256MB GDDR PCI Express De er kun 5 kr dyrere. Og jeg er nesten helt sikker på at de har Sli mulighet. Kjølinga dems bråker mye mindre også. Men kjøp et bra kabbinett og sett noen ekstra vifter rundt dem. Så kan du klokke dem høyt og da blir det Kos Endret 16. januar 2005 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
rolfik Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg har bestillt disse: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305572&cks=PRL så asusene blir 1000kr dyrere Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå