Barry White Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hei, jeg har kjøpt meg XBOX, og da fulgte det med en Controller S: Jeg tenkte økonomisk, og kjøpte 3X Logitech Compact Controller: Grusomt. Man kommer borti den svarte og hvite knappen HELE tia og tommelen glir av konstant. Derfor har jeg bestemt meg for å kjøpe tre nye. Men det finnes jo et hav av kontrollere der ute. Jeg synes Controller S er god, så jeg lurer litt på om jeg skal bare kjøpe 3 sånne til. Men de andre valgene er: Precision Det som sies å være bra med denne er grepet. Stor Jævel (Dette er velg orginalen som ble lansert før Controller S) Her er hvite og svarte knappen oppå, og det er jo greit. Andre kontrollere: http://www.xbreporter.com/xbox_controllers.php Er det noen jeg ikke har tatt med? Artikler om hvem som er best osv. Mottas med takk! Lenke til kommentar
redflame Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg har alle bortsett fra "3X Logitech Compact Controller" og liker den øverste helt klart best best . Lenke til kommentar
Wimba Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg har logitech precision og er strålendes fornøyd med den Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 liker bare den store jævelen Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg har tre av den store jævelen, og må si jeg liker den best. Har så store hender Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg har den lille og den "store jævelen". Begge er egentlig bra. Den store er gått ut av produksjon for lenge siden så den får du kun tak i brukt vil jeg tro. Har lest flere tester og konklusjonen er vel i de fleste tilfeller at originalkontrollene er de beste. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Den store jævelen... Jeg kjøpte en S- versjon for evigheter siden (Sikkert 1 1/2 år), etter å ha lest om hvor "fantastisk komfortable og ergonomiske" de var sammenlignet med de originale "klumpete üverschvære krampefremkallende beista" (Som jeg, vel å merke, aldri hadde sett på som ukomfortable)... Og det var noen som mente at de var bedre til visse typer spill etc. Jeg brukte S-en omtrent en ukes tid, med en falsk overbevisning om at den var bedre/ som et forsøk på å bli vandt til den... Den har ikke blitt brukt siden (Men dette med S vs Orignal er åpenbart en smakssak) Jeg har ikke noen særlig erfaring med andre kontrollere Endret 16. januar 2005 av Nymfo- Olga Lenke til kommentar
moray Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg har hatt den store jævelen, eller "batmanstikka" siden xboxen min var ny og har blitt mest vant til den. Kjøpt en kontroller S jeg også, men ikke blitt riktig overbevist. Ikke blitt helt fortrolig med plasseringen av knappene. Derfor bruker jeg den store jævelen mest. Har på en tidligere spillemaskin (PS1) kjøpt billige kopier av kontrollere. Disse ble liggende i skuffen, og jeg gjør ikke det igjen.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 De gangene jeg har spilt xbox hos kamerat har jeg av og til komt ani startknappen på kontroller S. Utrolig irriterende når jeg får skylden får å spolere angrep i Fifa 2005. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Ganske fornøyd med Neo S kontroll fra Joytech. 25% mindre enn Controller S. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 den store jævelen er bare best Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Den originale kontrollen Xboxen kom med de første årene var det som gjorde at jeg ikke kjøpte Xbox. Maken til ekkel, klumpete svær jævelskap skal man lete lenger etter. For de av oss som er vant til PS2-kontroller er det omtrent umulig å spille Xbox med original kontroller. Nei, S Controller er det eneste jeg kunne tenke meg å spille Xbox med - bortsett fra en skikkelig PS2-kontroll. Lenke til kommentar
consilium Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Foretrekker Controller S, den store jævlen får jeg vondt i hendene av. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Ja den store jævlen er noe jævlelskap , det er det ingen tvil om Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 har presision (nr.3) tråløs liker den godt når jeg holder på i Evo og filmer osv bruker orginale når jeg skal spille (S vers.) Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) hei igjen, supert med så masse tilbakemeldinger! Siden den store jæveln ikke er i stock lenger, står jeg litt mer mellom precision og controller s. Ingen som vet av noen vs. tester på disse? Ellers mottas flere meninger med takk! Du har jo alltids denne da: http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detai...ogames&n=507846 Endret 16. januar 2005 av foilltank Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Har prøvd et par sånne rare tredje parti kontrollere og vil fortsatt si at orginale Controller S er suveren, ved mindre du vil ha trådløse... Problemet med denne er jo at den er skamdyr bare for at M$ har merket sitt på den. Og foresten så vil jeg si at den lille orginale er bedre enn den store uansett hvor store eller små hender du har. Brukte den før, men ble frelst på et LAN. Det er jo tross alt en grunn til at den store har gått ut av produksjon! EDIT: Kom på dette rett etter jeg postet, du trenger vel ikke så ekstremt bra kontroller til vennene dine så lenge du passer på å ha den beste Endret 16. januar 2005 av Zlimy Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Det er selvsagt controller S som er den beste, uten tvil. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Spør du meg har den gigantiske kontrolleren langt bedre knappeplassering, mens Controller S har et suverent håndgrep. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå