St.Anders Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 jeg har et "abit nf7 motherboard" hovedkort. noen som kunne ha hjelpet meg me å finne en link til de nyeste driverne???? Lenke til kommentar
St.Anders Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 hvis lydkort er integrert i hovedkort trenger jeg egne drivere for lydkortet da? Lenke til kommentar
Royal Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Ja, som regel trenger du det ja. Bruker å følge med driver pakken fra produsenten. Men sto ikke at det gjorde det på abit sine nettsider. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Ja, men denne tråden har jo ingen ting med gaming å gjøre! Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Du burde legge denne tråden inn på hardwear - hovedkort. men uansett, jeg kan sende deg driverene som følgte med mitt NF7 kort over mail. send melding og jeg sender dem Endret 19. januar 2005 av -=CH=- Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Finner også de nyeste driverne på www.nvidia.com Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Denne tråden har ingenting med spill å gjøre. Flytter denne til kategori for hovedkort. Lenke til kommentar
OrakL Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 hvis lydkort er integrert i hovedkort trenger jeg egne drivere for lydkortet da? Du skal ha fått med drivere vis ikke du kjøpte den brukt da. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Abit NF7 trenger kun ForceWare-drivere fra nVidia (Platform/nForce drivers - Unified drivers - <ønsket operativsystem> - Trykk Go!). Jeg ser at det nå plutselig har kommet en egen Audio-driver hos nVidia. En bittelitt eldre versjon ligger uansett integrert i ForceWare-pakken. Om du absolutt skal ha det nyeste, kan du kanskje prøve den den separate audio-driveren, men det er litt mer styr med å få den innstallert. Gå inn på linken over og gjør slik for å få tak i den: Platform/nForce drivers - Audio Driver Package - <ønsket operativsystem> - Trykk Go!. Endret 19. januar 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
haarod Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 www.nvidia.com derfra finner du sikkert veien selv. Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 lurer på om ikke www.guru3d.com har noen fine beta drivere, bruker de selv og maskina er stabilt som dovre. Epz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå