t_olsen_82 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 plutselig går nedlasting og se film på web tv hos tv 2 så fryktelig sent på pven min? noen som vet hva det kan være? den vil ikke laste ned mer en noen kb av gangen... noen som vet hva det kan komme av???? Lenke til kommentar
embark Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Er det flere som bruker linja, eller er det bare deg? Lenke til kommentar
t_olsen_82 Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Det er 2 pcer i huset vårt.. den har gått opp mot minst 15 kb /s - 80-90 kb /s Før men nå kommer den aldri over 500 b/s virker det som.. Troddde først kansje noen annen stjal fra meg siden jeg har trådløst og ikke har noe sikring på det. men nå har jeg ordnet slik at vi må ha en kode for å bruke den trådløse senderen.. men så ikke ut som det hjalp så mye det heller.. har vært så tregt i ca en uke nå.. virker som det bare er dc++ som er tregt internett ellers funker greit.. så lenge ikke dc er på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå