Gå til innhold

hard disk problem... trenger hjelp!

cpett

Anbefalte innlegg

Hei. PC'en min har klikket, men ikke fullstendig. Jeg satt å brant en DVD, når PC'en var ferdig med å brenne DVD'en, hang den seg opp. Dette resulterte i at jeg slo av maskinen manuelt på kassa. (Ergo; jeg slo av strømmen, noe man egentlig ikke skal gjøre.) Når jeg skrudde på PC'en min igjen var det noe rart... Jeg har 2 forskjellige "drives". (C:) og (D:).

Før kalte jeg (D:) driven for "Joakim", men nå hadde den plutselig byttet navn til "Lokal disk". Jeg får ikke gått inn på (D:) driven min. Der ligger det masse viktig greier jeg ikke har tatt back-up av! Når jeg trykker på "driven" så kommer det opp en melding som sier at discen ikke er formatert. Så spør den om jeg vil formatere (D:) driven.. Så nå skjønner jeg ingenting! Er det noen som forsto noe av det her? Vær så snill og hjelp meg... Takk.

Endret av cpett
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde netopp noe av det samme problemet, bortsett fra at hos meg hade jeg nettopp formatert 2 partisjoner på en WD 160. Jeg skrudde av pcen i går kveld og når jeg skrudde på i morges fant jeg ikke disken i min datamaskin. Gikk inn på partition magic og der sto det at den var tom, selv om det lå masse rart på den. Så nå driver Get data back og scanner, den finner veldig mye så det ser lovende ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...