Nobrains Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Noen som har noen meninger eller tester og henvise til ? DFI LANPARTY nF4 SLI-DR vs ASUS A8N-SLI Deluxe DFI er jo dyrt... hele 600kr dyrere. Så det BURDE jo være best pga det... Er det noen store andre forskjeller på disse to ? de har vel nogelunde av de samme tingene? (ja...jeg har lagt merke til neon fargene og det dillet ) Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 De er i hovedsak like, bortsett fra at DFI-kortet har mulighet for utrolig høy spenning på både RAM (4,0V) og CPU (2,et-eller-annet V). Ellers varierer bundlene litt, både til og fra begge produsentene. Vent litt med å kjøpe til det har kommet flere skikkelige tester av begge kortene på nettet. Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Asus kortet har jo alerede hatt en del tester og har bare fått toppkarakterer nesten. DFI kortet er vel for nytt enda. Endret 16. januar 2005 av Nobrains Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) gslettet Endret 16. januar 2005 av Alph3z Lenke til kommentar
scarlett Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Tror jeg ville vente å se til utgivelsen av Dfi lanparty nf4 sli-dr. Ser av diverse innlegg på Asus sitt kort at det virker som det er en del oppstartsproblemer med bios, s-ata osv. Dfi europa har bekreftet at kortet blir levert til netshop første uke i februar på mail til meg i dag. Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Tror at DFI kortet kommer med en veldig stor bundle. Tror også jeg har hørt noe ang støy på Asus kortet. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Mulig jeg beveger meg ut på tynn is nå, men jeg mener å ha hørt noe om DFI og veldig kronglete og teit BIOS? Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 DFI lager kvalitets hoved kort for entusiaster, en kan gjøre det meste, men kan sikker se litt avansert ut for nybegynnere :-) No offence, jeg skjønte meg ikke på en vanlig bios for et halvt år siden Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Mulig jeg beveger meg ut på tynn is nå, men jeg mener å ha hørt noe om DFI og veldig kronglete og teit BIOS? Stemmer vel det. Har lest om veldig mange som klager over BIOS på LanParty NF2 Ultra hk. Jeg har dog ikke hat noe problemer med den som fulgte med, eller den jeg oppdaterte til. Men jeg kjøpte mitt veldig seint (4 mnd siden) og godt mulig de har skjerpet seg. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Har det kommet noen test av DFI Lanparty NF4 SLI-DR enda? Lenke til kommentar
bjorn432 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Mulig jeg beveger meg ut på tynn is nå, men jeg mener å ha hørt noe om DFI og veldig kronglete og teit BIOS? Jeg har DFI NF2 Ultra, og har aldri hatt problemer med bios. Synes ikke det er noe forskjell fra f. eks. NF7/-S. Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Tror også jeg har hørt noe ang støy på Asus kortet. Chipset viften på Asus kortet skal visstnok bråke en del (spinner på 8000+ / s). Hvorfor kan de ikke lage en skikkelig lydsvak kjøler (helst passiv)? Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Har det kommet noen test av DFI Lanparty NF4 SLI-DR enda? Har kommet test av ultraversjonen, som vel sikkert klokker omtrent likt http://xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=50421 Mulig SLI versjonen også er testet av brukerne på forumet der. Du får snoke litt rundt. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Voi, dette ser bra ut... Gleder meg til jeg får ett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå