Gå til innhold

Bil server hva synes dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

veldig bra :thumbup:

 

men du bør vel kanskje legge hovedkortet, hvis du ikke skal ha en veldig høy, og tyn bil da...

 

og hva med f.eks ett panser som floppy og cd-rom kan ligge under, så dette blir skjult, og ser litt stiligere ut...

 

hva er forresten basic kit?

 

hg kanskje ha hovedkortet litt lengre bak, så du kan dytte inn kabler gjennom bagasjen?

 

og du MÅ ha ledsene forran(de som lyser når den er på og harddisken jobber), som frontlys :cool:

 

forresten, deksel og dekk får du tak i hos din lokale RC-butikk :p

Endret av aklla
Lenke til kommentar

basic kit trenger du for og få katodene til å lyse....

 

floppyen kommer ut fra et luftintak på panseret og hken er ikke så veldig høy...

 

cden kommer ut fra frontruta....

 

Ledsene foran er jeg enig i, men dette er første gang jeg skal lage et kabinett så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal koble ledsene slik at de lyser sånn...

 

"Eksospotta" kommer ledningene ut av, skal lage en slags bagasjeluke slik at jeg kan få koblet til kablene...

 

skal også lage deksel og hjul selv...

 

men takk for alle svar fortsett og komenter... prosjektet starter så snart som mulig.... (er blakk :blush: ) :thumbup:

 

Edit: er det noen som veit noe om hva slags netverkskort og sånne ting jeg trenger til en nettverkspc (Dette er jo en nettverksbil vettu)... :thumbup:

Endret av Skrollan
Lenke til kommentar

nettverkskort?

 

er vel bare å handle ett 3com kort eller no...

 

forresten, så har jeg moddet ledsene mine, kjøpte noen sterke leds hos microplex, kuttet av de gamle og loddet på de nye, ingenting avansert med det...

 

cden kommer ut fra frontruta....

jeg tror det blir bedre opp under panseret, så det f.eks løfter opp panseret når det åpnes, men det er din mod, så du får bestemme :yes:

Lenke til kommentar

blir ikke så vanskelig med det jeg snakker om, bare å kjøpe fester til panseret, feste dem, og sette cd-rommen under, så den stikker opp der...

 

festene kan være hengsler eller lignende, evt lage ett system, så panseret går opp med en gang cd-rommen går litt ut...

 

en router ja...

 

ikke vet jeg åssen nettverket ditt er, si litt om det først, det virker forresten veldig OT ut å snakke om nettverk her...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...