Musty Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 jeg kjøpte i går gudfaren dvd collection boxen. Da jeg kom hjem åpnet jeg den, og fant til min forskrekkelse 2 bonusdiscer.. de er helt like. Men det som irriterer meg er at film nr 3 mangler. Er det noen andre som har opplevd det samme? Jeg tenkte å kontakte Paramount Norge (distributøren), i håp om at de sender meg en ny 3er, så slipper jeg å reise en time med buss for å komme meg der jeg kjøpte den igjen, for så evt. å finne ut at hele partiet de har der mangler den filmen.. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Send den tilbake til butikken der du kjøpte den og si at de kan kontakte Paramount Norge. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Det gjør vel ikke noe om du mangler 3'ern? Den er jo helt elendig og ødelegger for de andre filmene. Pris deg lykkelig. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Det gjør vel ikke noe om du mangler 3'ern? Den er jo helt elendig og ødelegger for de andre filmene. Pris deg lykkelig. Nei. Bare..... Nei. Kontakt distributøren eller eventuellt dra til butikken og se om du får den siste fra en annen pakke. Det må være utrolig synd, hadde dødd hadde det samme skjedd med meg Lenke til kommentar
Blod Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 jeg kjøpte i går gudfaren dvd collection boxen. Da jeg kom hjem åpnet jeg den, og fant til min forskrekkelse 2 bonusdiscer.. de er helt like. Men det som irriterer meg er at film nr 3 mangler.Er det noen andre som har opplevd det samme? Jeg tenkte å kontakte Paramount Norge (distributøren), i håp om at de sender meg en ny 3er, så slipper jeg å reise en time med buss for å komme meg der jeg kjøpte den igjen, for så evt. å finne ut at hele partiet de har der mangler den filmen.. det skjedde faktisk meg og, det er bare å kontakte forhandleren så ordner de opp i det ved å gi deg en ny box. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Litt Off Topic, men det handler jo om ca det samme: I min Quentin Tarantino Collection fikk jeg med følgender DVD'er : Kill Bill vol.1 Kill Bill vol.2 Jackie Brown Disc 1 Jackie Brown Disc 2 Reservoir Dogs Disc 1 Reservoir Dogs Disc 1 Er ikke det feil? Jeg skal vel ikke få to av samme DVD? Jeg fikk boksen til jul, den var kjøpt På Platekompanient, kan jeg bare dra ditt og kreve en ny boks? Endret 19. januar 2005 av *Dragon* Lenke til kommentar
Winters Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Gudfaren 3 suger iaff iforhold til 1 og 2! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Litt Off Topic, men det handler jo om ca det samme: I min Quentin Tarantino Collection fikk jeg med følgender DVD'er : Kill Bill vol.1 Kill Bill vol.2 Jackie Brown Disc 1 Jackie Brown Disc 2 Reservoir Dogs Disc 1 Reservoir Dogs Disc 1 Er ikke det feil? Jeg skal vel ikke få to av samme DVD? Jeg fikk boksen til jul, den var kjøpt På Platekompanient, kan jeg bare dra ditt og kreve en ny boks? Altså, om ikke får hele varen som du har betalt for, så er det klart du skal tilbake for å ordne opp! . Om det som står på utsiden av esken er forskjellig fra det som faktisk ligger inni, så gå tilbake asap. Dette gjelder trådstarter også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå