Gå til innhold

Hvordan få div til å gå nedover etterhvert som en


Anbefalte innlegg

Heisann!

Det jeg lurer på, er hvordan man kan få en div til å gå nedover ettersom en annen div utvider seg nedover ?

 

Footeren på denne siden skal gå nedover etterhvert som en av de tre andre divene utvider seg nedover.

 

Det skal alltid være så masse luft mellom footeren og de tre divene som det vanligvis er (når divene ikke er utvidet).

 

Har sett dette mange plasser før, så jeg vet det går :p.

 

URL: http://home.no.net/fefas/community/

 

På forhånd Takk!

 

(funket ikke med å ikke bruke position: absolute;) (triks litt med css'en hvis dere vil :p)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, nei. Da trenger ikke du fauxcolumns da blir det vel litt floating her og der da. Skal se på det nå.

 

 

Det der er ihvertfall din nye CSS. Jeg fjerna position: absolute på innhold og footer og la til float: left.

 

Det funket ihvertfall i FF.

 

 

#footer { border: 1px dashed rgb(153, 153, 153); float: left; width: 630px; height: 17px; z-index: 1; left: 13px; top: 402px; background-color: rgb(226, 226, 216); text-align: center; font-family: Verdana,tahoma; font-size: 12px; letter-spacing: 1px; font-variant: small-caps; }

Her hadde du noe, det skal fortsatt være der.

#innhold { border: 1px solid rgb(153, 153, 153); padding: 3px; float:left; width: 390px; min-height: 229px; height: auto; z-index: 1; margin-left: 138px; margin-top: 136px; background-color: rgb(234, 233, 227); }

Endret av Skomaker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...