DE1 Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Ah, bare 41 dager igjen nå, hurra! Ser virkelig frem til denne filmen. 5681112[/snapback] Jippi! Nedtelling! Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 så traileren nå.. virket mye mer intresant enn det jeg hadde inntrykk av at en slik film kunne være.. veldig bra produsert! Likte spesielt godt musikk, hvem er det som har laget/mixet den? og kan man få tak i den .. eventuellt legge den til vedsiden av filmen.. ? har traileren i repeat i bakgrunnen her nå nesten.. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Er det ikke SkyMarshall her på forumet som har laget den da? Kan se om du finner den på http://skymarshallarts.com/. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Få med "Giver glede"-prosjektet, der HW-forum samlet inn deler til en komplett PC. Denne ble gitt til en gutt som ikke hadde råd (dvs. moren hadde ikke råd). VG eller DB skulle dekka det, men journalisten hadde ferie Resultatet her; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...hl=frankenstein Starta her; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...=&s=hardware.no Endret 28. februar 2006 av Okay Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 så traileren nå.. virket mye mer intresant enn det jeg hadde inntrykk av at en slik film kunne være.. veldig bra produsert! Likte spesielt godt musikk, hvem er det som har laget/mixet den? og kan man få tak i den .. eventuellt legge den til vedsiden av filmen.. ? har traileren i repeat i bakgrunnen her nå nesten.. 5681221[/snapback] Den låta har jeg laget ja, men den blir ikke gitt ut på noen måte før filmen er ferdig. Men da kan jeg tenke meg den blir lagt i ei pakke med mp3 fra filmen som kan lastes ned, hvis ikke annet - på min site. Men ikke før release av filmen. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2006 så traileren nå.. virket mye mer intresant enn det jeg hadde inntrykk av at en slik film kunne være.. veldig bra produsert! Likte spesielt godt musikk, hvem er det som har laget/mixet den? og kan man få tak i den .. eventuellt legge den til vedsiden av filmen.. ? har traileren i repeat i bakgrunnen her nå nesten.. 5681221[/snapback] Den låta har jeg laget ja, men den blir ikke gitt ut på noen måte før filmen er ferdig. Men da kan jeg tenke meg den blir lagt i ei pakke med mp3 fra filmen som kan lastes ned, hvis ikke annet - på min site. Men ikke før release av filmen. 5684013[/snapback] Psst. Jeg trenger litt mer enn et trailer-soundtrack 41 dager!? Hjælp Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 41 dager!?Hjælp 5685626[/snapback] Lykke til. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Forumet må vel være med i filmen også? ** Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Da er det bare 34 dager og noen få minutter igjen til filmen blir lansert! Hvordan går det Dammyr? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Da er det bare 34 dager og noen få minutter igjen til filmen blir lansert! Hvordan går det Dammyr? 5718151[/snapback] Ikke gjør han stresset da Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Gleder meg bare noe grenseløst til fimen. Vet ikke helt hvorfor. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 På slutten av filmen må det være reklame for hw.no t-skjorta! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 "Besøk t-skjorte.hardware.no for mer informasjon om hardware.nos offisielle t-skjorte!" Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 På slutten av filmen må det være reklame for hw.no t-skjorta! 5718267[/snapback] "Besøk t-skjorte.hardware.no for mer informasjon om hardware.nos offisielle t-skjorte!" 5718287[/snapback] Skjønner du mer nå? Det var bare ment som noe tullegreier. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Er det ikke SkyMarshall her på forumet som har laget den da?Kan se om du finner den på http://skymarshallarts.com/. 5681228[/snapback] nope, er kennethdammyr (leif?) Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Nei, det er SkyMarshall som har laget låten. Sangen har ikke noe navn. Jeg tror jeg har kalt den Hardware3test.wav eller no Mao, er den hjemmelaget av SkyMarshall. 5222348[/snapback] Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Da er det bare 34 dager og noen få minutter igjen til filmen blir lansert! Hvordan går det Dammyr? 5718151[/snapback] Det blir et intensivt kjør de siste ukene. Akkurat nå har jeg for mye å tenke på. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Er det ikke SkyMarshall her på forumet som har laget den da?Kan se om du finner den på http://skymarshallarts.com/. 5681228[/snapback] nope, er kennethdammyr (leif?) 5718315[/snapback] Haha, ja det er da gjerne jeg som har mekka den. Og den har ikke noe navn enda! Og Kenneth - prøv å mas på meg på MSN idag. Jeg holder på, men er så mye AFK om dagen! (I work nights) Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Og Kenneth - prøv å mas på meg på MSN idag. Jeg holder på, men er så mye AFK om dagen! (I work nights) 5719976[/snapback] Yeah, right. Du spiller WoW og lager sanger om pupper. AFK - særlig! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Det har du fullstendig rett i.... MYYYE WoW ... Men fortsatt om natta ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg