ThaMezzy Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Rå trailer. Gleder meg til å se hele. (Btw: Er ikke jeg som sitter i det mørke rommet) 5222348[/snapback] Hvem er det da? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Det er denne lille guruen Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 gleder meg sååå mye! Nå må den komme snart.. hehe også i widescreen da Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Hmmm.. her har det vært stille en god stund. Fremdeles har vi ikke fått noe releasedato for når filmen kommer ut. Vi gleder jo oss alle, men er det noen som kan gi litt mer info om fremgangen? Går det fremover i det hele tatt? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 Hehe. Jeg skriver om alle framgang jevnlig i bloggen min. Følg med der hvis du er interessert. Det har ikke vært mye arbeid nå i førjulstida, har hatt en annen film å jobbe med som hadde litt snarere deadline. Men den er nå ferdig så jeg tipper det blir litt HW-film nå snart. Ellers så gjorde jeg et intervju 13. Desember da, så det er ikke helt dødt nei! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Er den såpass ferdig at det kan bli (med en del jobbing) en nyttårsgave til forumet eller? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 27. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2005 Nei, det er ikke reelt. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 28. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2005 Men jeg kan legge til at jeg de to siste dagene har brukt nesten 2500kr for å bygge et lydstudio som nå nesten er ferdig konstruksjons-messig. Nå mangler det bare ordentlig utstyr før jeg kan begynne å legge på lyd på sakene. (Riktignok må jeg gjøre ferdig det som skal ha lyd først...) Lenke til kommentar
MeFF Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Så akkurat traileren! Gleder meg sykt til den kommer ut! Ser VELDIG bra ut akkurat nå altså! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Wow!! Denne så sykt bra ut. Hvordan skal denne lanseres da? Kjøpes på dvd eller gratis via nettet? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Tipper vi låner litt serverplass av Hardware jeg Noe salg blir det ihvertfall ikke. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Tipper vi låner litt serverplass av Hardware jeg Noe salg blir det ihvertfall ikke. 5389681[/snapback] Ok Når tror du filmen er klar? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Veldig bra trailer! - Gleder meg sykt til å se hele! Veldig bra redigering men jeg så en hardware-t-skjorte inni der? Er den ute for salg eller? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 5. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2006 Tipper vi låner litt serverplass av Hardware jeg Noe salg blir det ihvertfall ikke. 5389681[/snapback] Ok Når tror du filmen er klar? 5390144[/snapback] Som nevnt X antall ganger: I vinter. T-skjorta er Rolf Wegner sin tror jeg. Det er bare å by Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Pft, Rolf vil ikke kvitte seg med veggpryden sin for all verdens gull og maskinvare. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 http://www.home.no/kennethdammyr/HW-filmen/hw-filmen.html ... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 http://www.home.no/kennethdammyr/HW-filmen/hw-filmen.html ... 5443727[/snapback] Så lenge til Jaja, flott at vi har ein dato å sjå fram til. Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 traileren bugga her, mediaplayer bare hengte seg. (high versjonen) måtte ty til vlc for å få åpnet den. forøvrig ikke så imponert over kvaliteten heller, tydelige streker og flimring som er vanlig å se når man redigerer feriefilmene sine hjemme. men regner med at selve filmen vil være i betraktelig bedre kvalitet så har vel ikke så mye å si. innholdet virker jo interessant, og kameraføringen og klippingen var jo ikke så verst. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 OooOOOooh! Endelig en dato, hurra! Må si at jeg virkelig gleder meg! Har nå hørt noen rykter om at herr Dammyr ofte har endel prosjekter gående, så jeg synes det er knall at den i det hele tatt kommer ut! Så, stå på brelett, og lykke tilmed lydproduksjons PCen! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Ah, bare 41 dager igjen nå, hurra! Ser virkelig frem til denne filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg