Gå til innhold

Film om hardware.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Stilig film! Synd det bare er trailer, gleder meg til hele filmen. Håper dere tar oss med litt rundt og viser oss hvordan dere har det :)

Den siste lyden; stemmen som sier: hardware.no. Har du bare spilt inn den ved hjelp av egen stemme, også behandlett det, eller brukte du bare ett prog. som hadde slike lyder allrede innlagt? Var tøf

Stå på!

Lenke til kommentar
Den siste lyden; stemmen som sier: hardware.no. Har du bare spilt inn den ved hjelp av egen stemme, også behandlett det, eller brukte du bare ett prog.  som hadde slike lyder allrede innlagt? Var tøf

5041483[/snapback]

Høres ut som Microsoft Sam :wee:

Endret av PT
Lenke til kommentar
Trailer til filmen:

Medium

High

:D

5036901[/snapback]

Fin trailer. Jeg gleder med til å se resultatet.

Personlig så kjenner jeg ikke igjen personene i filmen, det hadde vært fint med en undertekst som fortalte virkelignavn og brukernavn på de forskjellige aktørene i filmen.

Tanker om hva som kunne vært med i filmen:

- Antall betalte årsverk hos HW. (Eventuelt også antall ikke lønnede årsverk mhp resursbruken til forummedlemmene.)

- Betydningen til HW.no, Norges nest største forum osv.

- Et lite innblikk i kompetansen som forumlesere kan dra nytte av.

- Fokus på arbeidsmåter, kildene til informasjon og tankegangen bak opprettelsen av HW.

- Belysning av samarbeidet med søstersidene.

- Morsomme hendelser som har skjedd.

- Tanker rundt bedriftens fremtid og utviklingspotensiale.

Jeg fullstendig klar over at disse forslagene sannsynligvis kommer noe sent, men bedre sent . . .

Lykke til!

Lenke til kommentar
Tanker om hva som kunne vært med i filmen:

- Antall betalte årsverk hos HW. (Eventuelt også antall ikke lønnede årsverk mhp resursbruken til forummedlemmene.)

- Betydningen til HW.no, Norges nest største forum osv.

- Et lite innblikk i kompetansen som forumlesere kan dra nytte av.

- Fokus på arbeidsmåter, kildene til informasjon og tankegangen bak opprettelsen av HW.

- Belysning av samarbeidet med søstersidene.

- Morsomme hendelser som har skjedd.

- Tanker rundt bedriftens fremtid og utviklingspotensiale.

Jeg fullstendig klar over at disse forslagene sannsynligvis kommer noe sent, men bedre sent . . .

Lykke til!

5045799[/snapback]

Jeg ser i hvert fall 3 ting der som allerede er med. Skal se hva jeg får gjort med det andre.

Forresten trivelig med god kritikk. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...