jossa Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 kommer filmen snart da? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 kommer filmen snart da? Tar tid vet du. Så vidt jeg husker sa Kenneth at filmen var omtrent halvveis ferdig når scenen med schmelck ble tatt opp. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Trailer til filmen: Medium High Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Stilig film! Synd det bare er trailer, gleder meg til hele filmen. Håper dere tar oss med litt rundt og viser oss hvordan dere har det Den siste lyden; stemmen som sier: hardware.no. Har du bare spilt inn den ved hjelp av egen stemme, også behandlett det, eller brukte du bare ett prog. som hadde slike lyder allrede innlagt? Var tøf Stå på! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Gleder meg veldig til å se filmen.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Den siste lyden; stemmen som sier: hardware.no. Har du bare spilt inn den ved hjelp av egen stemme, også behandlett det, eller brukte du bare ett prog. som hadde slike lyder allrede innlagt? Var tøf 5041483[/snapback] Høres ut som Microsoft Sam Endret 21. oktober 2005 av PT Lenke til kommentar
M-J Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 blir veldig bra dette her gitt. spennende Lenke til kommentar
entonic Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 så driiitrått ut. gleder meg. når er release?? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Hehe, skal følge med på dette videre. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Flott trailer. Det er bra at det går framover med produksjonen av denne filmen. Er som så mange andre spent på å sjå det endelege resultatet. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Trailer til filmen:Medium High 5036901[/snapback] Fin trailer. Jeg gleder med til å se resultatet. Personlig så kjenner jeg ikke igjen personene i filmen, det hadde vært fint med en undertekst som fortalte virkelignavn og brukernavn på de forskjellige aktørene i filmen. Tanker om hva som kunne vært med i filmen: - Antall betalte årsverk hos HW. (Eventuelt også antall ikke lønnede årsverk mhp resursbruken til forummedlemmene.) - Betydningen til HW.no, Norges nest største forum osv. - Et lite innblikk i kompetansen som forumlesere kan dra nytte av. - Fokus på arbeidsmåter, kildene til informasjon og tankegangen bak opprettelsen av HW. - Belysning av samarbeidet med søstersidene. - Morsomme hendelser som har skjedd. - Tanker rundt bedriftens fremtid og utviklingspotensiale. Jeg fullstendig klar over at disse forslagene sannsynligvis kommer noe sent, men bedre sent . . . Lykke til! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 Tanker om hva som kunne vært med i filmen:- Antall betalte årsverk hos HW. (Eventuelt også antall ikke lønnede årsverk mhp resursbruken til forummedlemmene.) - Betydningen til HW.no, Norges nest største forum osv. - Et lite innblikk i kompetansen som forumlesere kan dra nytte av. - Fokus på arbeidsmåter, kildene til informasjon og tankegangen bak opprettelsen av HW. - Belysning av samarbeidet med søstersidene. - Morsomme hendelser som har skjedd. - Tanker rundt bedriftens fremtid og utviklingspotensiale. Jeg fullstendig klar over at disse forslagene sannsynligvis kommer noe sent, men bedre sent . . . Lykke til! 5045799[/snapback] Jeg ser i hvert fall 3 ting der som allerede er med. Skal se hva jeg får gjort med det andre. Forresten trivelig med god kritikk. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Nei, så kult! Digger sånne videoer. Stå på! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Haha. Dritrått. Så såvidt et lite klipp av Ueland som surra foran skjermen også. Hihi. Når ser det ut til at filmen er klar? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 Som nevnt i traileren: I vinter. Mer tør jeg ikke si foreløpig. Ta en titt på bloggen min for en liten "produksjons-dagbok": https://www.diskusjon.no/index.php?automodule=blog&blogid=26& Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Kjempe bra trailer! Gleder meg til filmen komer ut :!: Hardware.no 4 ever Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Kjempe fin trailer! Gleder meg skikkelig til filmen kommer! Ganske artig start at du sitter i det mørke rommet foran pcen, fine film vinkler også! Hva heter sangen foresten? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Er det Ueland vi ser 01:51 ut i filmen? Bra trailer, gleder meg til å se filmen når den har premiere. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Sangen har ikke noe navn. Jeg tror jeg har kalt den Hardware3test.wav eller no Mao, er den hjemmelaget av SkyMarshall. Det er Ueland dere ser 1:51 ja. (Btw: Er ikke jeg som sitter i det mørke rommet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg