ka1ser Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Dere må vise de forskjellige stereotypene som bruker forumet. Det er jo ikke bare datanerder her, men også fjortiss-gamere, bildeentusiaster osv.. Regner med det er folk her som bare er registrert for OT delen. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Får melde meg på her jeg også da så jeg er litt oppdatert på fremgangen. Spennende prosjekt. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Kan vel ta med litt som HW har grupper på Seti@home og den andre kreft tingen.. hw.no har ingenting med de gruppene å gjøre. De er nokk bare statrtet opp på brukenerenes egne initativ og forblir på det stadiet. HW.no har allerede hatt én artikkel om Folding@home-foretaket på forumet på forsiden. http://www.hardware.no/artikkel/8637 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=254688 Og pulse-teamet kanskje? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2005 Hvem er det som kan mye om dette og som bor i Oslo-område? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Lurer bare på premieredato? Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Kan vel ta med litt som HW har grupper på Seti@home og den andre kreft tingen.. hw.no har ingenting med de gruppene å gjøre. De er nokk bare statrtet opp på brukenerenes egne initativ og forblir på det stadiet. HW.no har allerede hatt én artikkel om Folding@home-foretaket på forumet på forsiden. http://www.hardware.no/artikkel/8637 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=254688 Og pulse-teamet kanskje? Jeg startet opp Folding@home, og skrev vitterlig en artikkel om det. Kan godt være med på film jeg. :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Håper du får med at hw-nettverket er så mye mer en hw.no da. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 Premieredato skulle egentlig vært i forbindelse med GT05, men siden det foreløpig ikke blir noe av har jeg litt rundere deadline. Men ferdige skal vi nok bli. Kan forsåvidt informere at jeg nå har fått SkyMarshall her på forumet til å stå for film-musikken. Så det skal ihvertfall bli bra Og ja, jeg sørger for å få med mye annet også. Både Gamer og Akam er foreløpig sikre. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Ikke glem amobil og programmer! Lenke til kommentar
AztroM Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) kanskje få med "teamene" til HW.no som nevt: *Folding@home *Pulse Team *BeWeS Mousetracker gleder meg til filmen Endret 8. juni 2005 av AztroM Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Finn ut hvem som har rekorden i å få poster stengt. Hvem som simpelten ikke klarer å poste uten at det er noe en moderator må pirke på. Hva er rekorden? 10 poster på rad? 20? 50? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Ja, den deadlinen din er vel ganske godt overgått.. Og du skal nå få tak i lokaler til noe mer filming.. hehe, det er bra det Kenneth Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Ja, deadlinen er over. Men siden GT ble avlyst så ga jeg meg selv ekstra god tid. Mot at resultatet blir ekstra bra. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Ja, deadlinen er over. Men siden GT ble avlyst så ga jeg meg selv ekstra god tid. Mot at resultatet blir ekstra bra. Gleder meg masse Få lagt ut en film i god kvalitet til oss med koselinjer da jeg liker ihvertfall masse fakta forresten.. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Ja, deadlinen er over. Men siden GT ble avlyst så ga jeg meg selv ekstra god tid. Mot at resultatet blir ekstra bra. Jeg har hørt noen rykter om at det er litt fremgang med dette prosjektet? Men for alt hva jeg vet så er det bare rykter Kunne selv tenkt meg intervju med spørsmål ang. de tekniske utfordringene rundt det å forme (og drifte) hw.no og ikke minst forumet :-) Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Hadde vært artigt og hatt et slikt inrvju ja, men det forme forumet må være ne av de største oppgavene som HW har, men det og drifte det er nok heller ingen enkel sak. Jeg tror Gt05 mer eller mindre er avlyst jeg. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Det stemmer at det var vært framgang. Kjære Schmelck stilte opp som skuespiller. Jeg sitter å redigerer herligheten i skrivende stund. Et slikt intervju burde være mulig å ordne, men jeg vet ikke nok om slike tekniske ting til at jeg vet hva man skal spørre om. Men det vet kanskje dere? Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Det stemmer at det var vært framgang. Kjære Schmelck stilte opp som skuespiller. Jeg sitter å redigerer herligheten i skrivende stund. Åja, sånn var det ja Bare å si ifra hvis du trenger mer hjelp (hvis det er noen det måter jeg kan hjelpe da. Burde vel i første rekke være vulgære og upassende kommentarer, der er jeg ganske flink). Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) schmelck var flink, men å skrive tre linjer med HTML? Nei fy fader, det er vanskelig det! Edit: Jeg sier ikke mer. Gled dere til filmen. Endret 28. juli 2005 av @kd Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg sier ikke mer. Gled dere til filmen. Jeg gleder meg som en unge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg