x871kx6167ss7 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Fikk bare denne feilmeldingen da jeg skulle laste ned medlemslista: Feil bruk av en av forumets filer Så baklager, ikke noe word-dokument på deg EDIT: Gjemme seg så ueland ikke ser meg... Jeg bryter sikkert en eller annen rettningslinje... *gjemme og be* EDIT2: Har du familie på rykkinn, Ueland? Det er nemelig noen som heter det samme til etternavn... EDIT3: Ueland tar meg sikkert for offtopic!!! EDIT4: Skrive leif... EDIT5: Det ble en del editere... Endret 8. februar 2005 av Blackslash Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Tror neppe han mente at du skulle lage den lista hvis det var det du trodde Film høres morsomt ut, og jeg er en av dem som kunne tenke meg en del fakta og "inside-informasjon" om nettverket. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Du har ingen ideèr om hva du vil ha med i filmen da Thompzen. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Kanskje intervjuer med de mest aktive forumbrukerne/de som har holdt på lengst og som "alle" kjenner. Utenom det kunne jeg tenke meg en del historie om nettverket og forumet, som når det begynt å ta av for fullt, etc. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Det er notert Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hvordan er egentlig den gjenomsnittlige forumbruker... Du må herme etter sånn dere Jan Johansen programmet... Hvordan er en hwforumbruker? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Hvordan er en hwforumbruker? En hw-forumbruker er som regel.... nerd? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Spion-film at Ueland napper ut ledninger så systemet kræsjer! Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Kan vel ta med litt som HW har grupper på Seti@home og den andre kreft tingen.. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 26. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2005 Kan vel ta med litt som HW har grupper på Seti@home og den andre kreft tingen.. Fortell. Dette har jeg ikke hørt om Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Kan vel ta med litt som HW har grupper på Seti@home og den andre kreft tingen.. hw.no har ingenting med de gruppene å gjøre. De er nokk bare statrtet opp på brukenerenes egne initativ og forblir på det stadiet. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Nå kan jeg vel informere om at opptakene vil begynne i midten av måneden. Og at jeg nå har planene mer eller mindre klare. Takk for inspill så langt. Kom gjerne med fler. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Spørsmål du kan stille: "Hva er det dummeste du har sagt på hw.no forum?" "Hvilken type brukere irriterer deg mest?" "Hvilken del av forumet er du mest aktiv i?" Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Jeg mener at vi må få til et intervju med Snekker'n Og vi må få med et bilde av alle De sentrale Personene i HW *ler seg skakk av postene til Blackslash* *:!:* Endret 12. april 2005 av Omy Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Snekker'n bor i Nordland etter hva jeg vet. Så med mindre HW.no betaler flybilletten så... Lenke til kommentar
Folo Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Starfase - ide, grunnlag for start, hvorfor hw.no ble brukt. Vekstfase - hva var grunnlaget for at hw.no har fått den posisjonen de har i dag, hva var strategien for å oppnå denne posisjonen, konflikter og problemer. Dagens situasjon - hva er det som er hovedfokus for hw.no i dag, hvordan skiller dette seg ut fra den grunnlegende strategien. Fremtidens hw.no - hva kan vi forvente av hw.no 5 - 10 år fram i tid ? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Spørsmål er notert. Takker. Sentrale personer i nettverket kan vente seg en kontakt fra meg snart. Det begynner å bli på tide å starte nå. Lenke til kommentar
RAM Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Blir denne filmen lagt ut på nettet også? Anyway, jeg lurer på hvor mange datamaskiner som trengs for å drive hele HW.no; hvor mange servere brukes? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 RAM: Ditt spørsmål er litt OT, Ta kontakt med en Admin for svar på dette... Og filmen legges ut på nettet etter hva jeg skjønte av en tidligere post... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg