Kenneth Dammyr Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Da har jeg fått 5 flotte spørsmål, men det enda ikke nok. jeg vil ihvertfall ha 5 til. Ikke vær redde for å komme med noe dumt. Alt må fra. Har du noe du ønsker å konfrontere "de høye topper" med? Spytt ut! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Hvor stor omsetning har hw.no per måned og hvor stor omsetning har hele nettverket tilsammen? Endret 22. januar 2005 av INGaR Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Synes dere brukere er masete? Lenke til kommentar
jossa Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 hehe.. husker det gamle delfi forumet.. blei noen 100 poster der ja hehe husker å det var 2 "typer" eller versjoner av forumet å.. en med frames å en uten.. hehe var kald krig mellom de 2 gruppene.. postet på samme plassen men den metoden man selv brukte var jo selfølgelig best! hehe Lenke til kommentar
trulsta Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Hva med å ta med noe om det HW.no brukerne har gjort for å hjelpe til i forskning mot kreft og SARS? (var det ikke?) Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 hadde vert fint om det vart tatt med litt frå søstersidene til hw.no. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Hvilke planer nettverket har for å lokke til seg flere brukere og holde på de nåværende. Tekniske løsninger, nye søstersider, sammenslåelser, nytt innhold og generelt bare nye ideer. Hadde vært fett å få vite hva vi har i vente Gjerne også en kommentar på hvordan de ser på seg selv, konkurrentene og brukerene av siden. Gjerne da hvordan brukerne har forandret seg med årene, både i mengde og kvalitet, hvis noe slikt kan finnes Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Kjempebra! Fortsett. *noterer* Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 En liten snutt av lokalene til HW.no og en skikkelig nerde-presentasjon (trenger ikke å være lang) av skribentene (evnt. også moderatorer). Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Har planlagt å filme en gang mens de tester et produkt eller no. Da vil dere få se en del lokale Tipper dere får se en del sentrale personer etterhvert og. Lenke til kommentar
jossa Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 kansje mer i retningen toms hardwareguid filmene?.. film det som sjer.. tester, ødelegging , og litt intervuer med personer osv som er innen it ol. og en ting... IKKE *.wma å LANGT høyere bitrate en det tidligere filmer har vært på.. lag eventuelt 2 versoner.. en i vetti format og bitrate å en for de med 56k Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Får prøve å få med litt slikt når jeg filmer nede testen etc. Forhåpentligvis skjer det noe artig da. Regner med du tenker på utlegging her på forumer når det gjelder filformat etc. For på LAN'et kjører vi DV-kvalitet Lenke til kommentar
jossa Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 BRA! hehe får noia av wma.. *huff* Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 lag filmen i tro tarantinoesk eller bowling for columbine/ farenheit 911 stil. Epz. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Plis lagen filmen litt arti. En dokumentar om HW kan bli kjedelig i lengden... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Kan selvsagt prøve det, men så er spørsmålet om hardware.no er så veldig artig. Er nok mange her som faktisk er interessert i siden og dens historie etc. Da blir det mye fakta. Men man kan selvsagt prøve å ihvertfall gjøre det litt livlig. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Kan selvsagt prøve det, men så er spørsmålet om hardware.no er så veldig artig. Er nok mange her som faktisk er interessert i siden og dens historie etc. Da blir det mye fakta. Men man kan selvsagt prøve å ihvertfall gjøre det litt livlig. Jeg har sagt mine meninger til deg og håper du kan ta med noe av den saken. Hvis du vil ha alt så er den meget aktuell ,men ikke la oss nevne noe slikt på forumet siden da vil sikkert mange andre folk henge seg på å "slenge drit". Og det er mange som har bilder av alle postene ,men holder disse tilbake pga at de ikke vil ha mer bråk. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg har laget noen spørsmål hvor jeg muligens kommer til å nevne din sak som eksempel. Men alt er under utvikling. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hvorfor ikke ramse opp ALLE brukere på forumet i rulleteksten? Da blir det en lang og fin film Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Da lager du den lista i Word-dokument til meg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg