Freem@n Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Har hatt en mx510 i to måneder nå, og den er en fornøyelse å bruke. Har allikevel oppdaget et rimelig irriterende problem. Av og til mens jeg feks spiller CS source så hopper pekeren i en random retning uten at jeg har gitt den noe input. Opplever noe av det samme i Windows; plutselig begynner musepekeren å gli langs skjermen når musen står stille. Det skjer relativt sjeldent, men burde ikke forekomme på en så dyr mus. Noen som kan hjelpe? Har prøvd å avinstallere drivere, men til liten nytte. Bruker en USB inngang for å koble opp musen. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) bytt underlegg, jeg hadde samma problem med den musa. Det er underlaget under musa er på som gjør det. Prøv å bytt.. og helst ikke ha noe gjennomsiktig plast lignende musmatter. Endret 16. januar 2005 av _tHokA_ Lenke til kommentar
Freem@n Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Takk for raskt svar. Bruker en svart dell mousepad. Trodde den ville fungere. Sikker på at det er det som er problemet? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg hadde sånn gigantisk verdensatlas som underlag før, der er det et lag med gjennomsiktig plast over, da gikk musa til alle retningfer uten at jeg gjorde noe. Så kjøpte jeg meg denne og etter det har jeg ikke hatt noe problem! Du kan jo teste med å bruke en bok eller noe annet fast underlag og sjekke om den blir bedre. Lenke til kommentar
Freem@n Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Ja skal teste. Men husk på at dette skjer bare gjerne hvert 5 min. Sikkert håpløs dell musematte. Lenke til kommentar
Freem@n Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Hmmm. Noen fler som kan ha en løsning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå