Switters Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Jeg har en gammel p3 500 med 256MB RAM, CD-brenner, DVD-ROM, to harddisker, GF2 skjermkort og lydkort. Jeg kjører XP pro og får titt og ofte melding om at PC har blitt startet på nytt pga. en alvorlig feil. Ser ut som feilen liggeri "minidump". spørsmålet mitt er: Har jeg for liten PSU? Åpnet og sjekket den idag, og den er på lusne 120 watt..... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 kjekt å vite hvor stor PSU'en egentlig er da... Men høres ut som om du har problemer med for lite minne... Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Har jeg for liten PSU? Åpnet og sjekket den idag, og den er på lusne 120 watt..... kansje lese hele posten før man poster? står 120w etter denne måleren har du for lite hadde selv 230w psu på xp2800+ 128+256mb ram ,2 disker 4 vifter geforce 5200 og fikk opp at eg brukte 290w , eller noe, så den stemmer langt fra 100% Edit: vis du ikke har koblet til noe nytt , som bruker strøm er det tvilsomt at det er psu Endret 16. januar 2005 av galaxee Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Spørsmål om strømforsyninger hører hjemme i PSU og elektronikk, ikke i Annet om hardware. Tråden flyttes dit. Lenke til kommentar
Switters Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Sikkert et dumt spørsmål, men har alle PSU samme fysiske mål? Jeg får vel smyge til eplet å kjøpe en billig en....? Tok ut et MPEG/DVD-decoderkort jeg ikke trenger lenger, men det hjalp lite. Lenke til kommentar
Switters Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Vil denne passe? Det er en Brick PC. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301410&cks=SER Fortron/Source Strømforsyning ATX-250W OEM Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Sikkert et dumt spørsmål, men har alle PSU samme fysiske mål? Alle ATX-strømforsyninger skal i utgangspunktet passe i et hvert kabinett med ATX formfaktor. Det finnes imidlertid enkelte strømforsyninger som er noe dypere enn ATX-standarden og vil derfor ikke passe i enkelte kabinetter. Bortsett fra det er målene de samme. Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 er vel ikke atx på en pc med pentium3 vel? ett spørsmål: går det egen kabel fra psu rett til power knappen? isåfall så passer ikke nyere psur Lenke til kommentar
Switters Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Nix, det går en til HK, en til hver HD og en til DVD og CDRW (+ en liten til floppy). Det er alt. Da er jeg vel i boks? Lenke til kommentar
Switters Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 det står jo faktisk atx på PSU'en da..(flau) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå