t0ffemannen Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Skal ha nytt kabinett,men lurer på hvilket ? Det skal være med psu og det skal koste maks 700 ! Har sett på Chenbro sitt Gaming bomb ? LINK: http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=2297 Takker for svar ! Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) -- Tungt - Mangler reset-knapp - Ingen medfølgende kabinettvifter - Litt tungvint å montere hovedkortet sjøl so lika ikkje eg det kabinette men du kunne fått masse fint hvis du legge på noken hundrigsa til:P som: Chieftec min favoritt Endret 16. januar 2005 av alexsnader Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Finnes i mange farger Lenke til kommentar
meastp Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Arctic Silence T1 er på tilbud hos netshop.no (varer til tirsdag, tror jeg). Har nettopp bestilt det selv, siden jeg er grundig lei chieftec-bråket, samt chieftec-looken (som forøvrig er blitt en standard). I forhold til alexsnader sitt forslag, har dette kabinettvifter (4), og en meget stillegående PSU. her er test av hw.no : http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=11911&side=5 Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Chieftec bråk? Chieftec bråka vel ikkje noke serli meir enn at anna kabinett vel? Lenke til kommentar
meastp Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Chieftec bråk? Chieftec bråka vel ikkje noke serli meir enn at anna kabinett vel? Det kommer jo helt ann på hvilket kabinett du sammenlikner med. Man vil jo ha minst mulig bråk hvis det er mulig, ikke sant? Forøvrig tenker jeg selvfølgelig på PSU og evt. medfølgende vifter - kabinettet i seg selv bråker jo ikke noe særlig. alexsnader: akkurat det kabinettet du nevner, er det en kamerat av meg som har. Han klager hele tiden på den medfølgende viften i døra. Endret 17. januar 2005 av meastp Lenke til kommentar
jørnrknut Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Skal ha nytt kabinett,men lurer på hvilket ? Det skal være med psu og det skal koste maks 700 ! Har sett på Chenbro sitt Gaming bomb ? LINK: http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=2297 Takker for svar ! Hvorfor ikke lage et selv??? Synes det er litt kjedelig og ikke prøve noe nytt!! selv har jeg begynt på et kabinett av kryssfinér plater, og har fått veldig fin kritikk fra noen venner.. Billig er det og.... Skal forrest`n legge ut worklogg når jeg er ferdig. Lenke til kommentar
bytez Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 jeg begynner nesten å sikkle av chieftec altså.... bigtower med masse lufting....... HEAVEN!!! Lenke til kommentar
[makeway] Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 jeg ville ha satsa på mercury Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå