Islanbadsj Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Hvor mange db lager denne vifta på 5 volt? Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 se litt ned0over på bildet der står det 18 desibel. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Og jeg går ut ifra at du leste threaden ? På 5V så vil du nok ikke høre den viften. Vet ikke selv hvor mye den bråker, men tviler på at du kommer til å høre noen ting ifra viften. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Han spurte om kor mange desibel den lagde på 5 volt..eg vet det ikke, men viss du kjøper en 120mm silentx vifte på 14 db så flytter den mer luft enn en papst vifte på 26db. [link] Endret 16. januar 2005 av suprsid Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 Det som er "problemet" er jo at jeg skal kjøpe en god del saker og ting fra microplex, og jeg har ikke så god råd, skal kjøpe 2 stk. og gidder ikke ikke betale 200 kr mer for noen vifter jeg egentlig ikke trenger. Er ikke så veldig nøye på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå