Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Avkobling av Tele2 til en angitt dato

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har hatt Tele2 i ett år og har nå bestemt meg for å benytte meg av borettslagtilbudet mitt til Telenor.

Jeg bruker nettet hver dag derfor er det viktig at bytte fra Tele2 til Telenor går fort.

Det er viktig at Tele2 er frakoblet når Telenor kobler seg til derfor ba jeg Tele2 om en dato linja skulle være frakoblet,jeg betaler den siste måneden min med Tele2 nå og vil ha linja koblet av litt tidliger pga at jeg vil over til den raskere hastigheten fra Telenor.

Men når jeg ber Tele2 om en dato så gir de meg det ikke,blir satt over til et sentralbord der en kar ikke svarer på spørsmålene mine og bare gjentar at jeg får brev når når linja kobles ned,men jeg vil ha en dato før og det får jeg ikke,han vil heller ikke gjøre noe med det,jeg prøver å spørre om en dato igjen flere ganger men kundebehandleren oppfører seg som en j..la telefonsvarer hver gang jeg spør.Jeg blir forbanna å å ringer Telenor og sier at det er vansklig å få til en dato med Tele2 for de er tydeligvis ikke samarbeidsvillige,ikke ringer de tilbake når de har avtalt det heller.Han jeg snakker med fra Telenor sier at jeg kan kreve min linje avslått jeg betaler jo får den o den er mineiendom,han sa at for å sette fart i dem kunne jeg fakse til tlf 62557140.Har ikke orket å gjøre det.

De kunne i det minste ringe meg tilbake og avtale en dato men de gir tydeligvis fa.n.

Jeg blir helt frustrert av kundebehandlingen til Tele2,og så oppgitt at jeg ikke gidder å gjøre noe mer før oppsigelsestiden går ut.

Jeg får frysninger av irritasjon hver gang jeg tenker på svarene til den j..vla kundebehandleren som ikke svarte på sprøsmålene men som bare gjenntok samm svaret hele tiden som trasig liten sn..runge.

Da jeg bestilte fra Tele2 sendte de modemet feil og det tok en uken før jeg fikk det ennå jeg ringte inn å sa addressen min og det nye tlfnummeret.

Jeg bandt meg i kontrakten deres i ett år for å få det billigere men ennå så har de sendt meg regning for ikke bundet pris som er dyrere.

Noen som har en ide til hvordan jeg kan få en nøyaktig dato med Tele2 for avkobling av linje ?Hvorfor skal det være så vanskelig å samarbeide med de,de har jo montører som med jevne mellom rom kan fikse dette men Tele2 gidder ikke,nok et eksmpel på arrogant selskap,som gir f..n i enkeltkunden.

Jeg kunne ha fått min linje fra Telenor i begynnelsen av januar men pga av vanskighetene med Tele2 så har jeg det ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skifta over fra tele2 til telenor (sa opp og bestilte fra telenor NB jeg hadde ikke bindingstid) og selv om det var en uke til abb. til tele2 slutta så monterte telenor utstyret i sentral og koblet meg opp.

Edit : Tror du gir fullmakt til telenor om du bestiller abbonemang og ringer du og snakker med de fra telenor så kan det godt hende at de tar hånd om avbestillingen og alt det der for deg siden du skifter til dem.

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar

Det eneste jeg har fått bekreftet er datoen linja vil bli avkoblet når abonementet mitt har gått ut får da får de jo ikke penga sine alikevel.

Det fikk jeg straks svar på de jeg nevnet i oppsigelsen at jeg ville ta opp kundeservicen på en nettside.

Problemet var å få en dato før abonnementet gikk ut men jeg har funnet ut jeg lar tiden gå ut med Tele2 siden det bare er noen dager igjen.

En ting jeg lurer på nå er om jeg må være hjemme og tilgjengelig når Telenor kobler opp dagen etter at Tele2 har koblet ned,resier nemlig vekk en uke,reiser samme dag som Telenor skal koble opp.

Men Telenor kan vel jobben sin så det blir vel ikke noe problem.

Ett lite spørsmål samtidig,er det noe vits å innstallere CDn jeg fikk fra Telenor,må jeg bruke den for å logge inn med passord og brukernavn.

Jeg har også en router hvis det spiller noe inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...