Neptun_ Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Vips; der var David Bakke røket ut. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Det var nå to jenter med god sangstemme som gikk videre da. Kan bli spennende å se hvordan deres stemme takler andre sangvarianter. Nesten litt lei meg for at hun med de søte smilehullene ikke kom videre (husker ikke hva hun het), men det var riktig avgjørelse uansett. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Likte best Eva. Andrea syns jeg ikke jeg noe om. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Bare jeg som synes sånn ca. alle velger feil sanger å synge? Synes kun han Felipe-fyren som fant en sang som passet bra til stemmen sin... Kanskje bare jeg er sær. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 De to beste gikk videre... Syns de fleste var flinke i dag faktisk... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Bare jeg som synes sånn ca. alle velger feil sanger å synge?Synes kun han Felipe-fyren som fant en sang som passet bra til stemmen sin... Kanskje bare jeg er sær. Nope eg og syns mange velger feile sanger. De 2 som kom med var best og fortjente å komme videre. Synd negritoen valgte feil sang da. Lenke til kommentar
Migr Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Idol er gøy helt til de begynner og ha 10 værgang..liker bare og se de dumme folkene som ikke kan synge eg Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg digger Felipe. Synd at han røk ut. Han kommer uansett med i en evt. Wild Card, da, men det er jo enda ikke avgjort. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Idol er gøy helt til de begynner og ha 10 værgang..liker bare og se de dumme folkene som ikke kan synge eg Når de grovsorterer deltakerne er det ofte mange morsomme klipp, ja. Husker spesielt godt ei dame med briller som spurte om hun ikke kunne få synge to forskjellige sanger. Dommerne sa nei og hun sa meg skarå stygg stemme: "Exscuse meee". Hun sang (i den grad det kan kalles synging) og røk ut. Hun kjeftet litt på dommerne og i det hun skulle lukke døren tok hun i skikkelig hardt og smalt den igjen. Når hun skulle snakke med programlederne måtte det hun sa bli sensurert fordi det var så grovt. Det var en av de mest geniale dette året, synes jeg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Idol er gøy helt til de begynner og ha 10 værgang..liker bare og se de dumme folkene som ikke kan synge eg Når de grovsorterer deltakerne er det ofte mange morsomme klipp, ja. Husker spesielt godt ei dame med briller som spurte om hun ikke kunne få synge to forskjellige sanger. Dommerne sa nei og hun sa meg skarå stygg stemme: "Exscuse meee". Hun sang (i den grad det kan kalles synging) og røk ut. Hun kjeftet litt på dommerne og i det hun skulle lukke døren tok hun i skikkelig hardt og smalt den igjen. Når hun skulle snakke med programlederne måtte det hun sa bli sensurert fordi det var så grovt. Det var en av de mest geniale dette året, synes jeg Digget akkurat den derre eg også Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Idol er gøy helt til de begynner og ha 10 værgang..liker bare og se de dumme folkene som ikke kan synge eg Når de grovsorterer deltakerne er det ofte mange morsomme klipp, ja. Husker spesielt godt ei dame med briller som spurte om hun ikke kunne få synge to forskjellige sanger. Dommerne sa nei og hun sa meg skarå stygg stemme: "Exscuse meee". Hun sang (i den grad det kan kalles synging) og røk ut. Hun kjeftet litt på dommerne og i det hun skulle lukke døren tok hun i skikkelig hardt og smalt den igjen. Når hun skulle snakke med programlederne måtte det hun sa bli sensurert fordi det var så grovt. Det var en av de mest geniale dette året, synes jeg Digget akkurat den derre eg også :!: Jah, den auditionen var utrolig festlig. Ganske fornøyd med resultatet i går også. *hint* Eva *hint* Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Ganske fornøyd med resultatet i går også. *hint* Eva *hint* Ja, hun er nydelig. Hun andre(a) (haha, tok dere den) var også ganske pen, men hadde et uttrykk i ansiktet jeg ikke likte. Vet ikke helt hva det var. Men gode til å synge var de begge to. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hmm, jeg har gått glipp av de to siste gangene, noen som vet om Tone (fra Sogndal) er videre? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hmm, jeg har gått glipp av de to siste gangene, noen som vet om Tone (fra Sogndal) er videre? Tone fra Sogndal er videre blant de 50 beste, og er med i en av de kommende semifinalerundene Lenke til kommentar
imastard Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 2 stk frå Sogndal er blandt dei 50 beste. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Syns nå David Bakke fra Moss skulle gått videre, han sang bedre enn Andrea. Han fikk flere stemmer tallmessig enn det Bjørn-Olav fikk idag som kom på 2 plass. Bjørn Olav var knallgod, den beste hittil. Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Synes bare adition er morro jeg Sandra(fra i fjor) var litt nice Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Håper Mari Vestbø går videre idag! Hvem syntes dere var best? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 husker ikkje så mya av programmet.var så full i går da det djikk, i tilleg var det en del andre folk der lik min tilstand som bråkte noe sjukt! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Jess, Alejandro aka Ali gikk videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå