Neptun_ Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Hører reprisen på Idol i bakgrunnen nå. Han dragartisten virker litt tvilsom. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Er det noen som har fått noen favoritter enda? Mine er vel: Tone (tror jeg hu heter) Alejandro (husker ikke om han gikk ut sist eller ikke..) Lenke til kommentar
Mizz-Izabell Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Holder vel med Kent jeg da, han som egentlig bare har prestert dårligerer og dårligere siden hans første audiotion i Tromsø, men tror nok han kommer videre fra sin gruppe, så dere hvordan han sang "this love" på onsdag da? Endret 10. februar 2005 av Mizz-Izabell Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Holder vel med Kent jeg da, han som egentlig bare har prestert dårligerer og dårligere siden hans første audiotion i Tromsø, men tror nok han kommer videre fra sin gruppe, så dere hvordan han sang "this love" på onsdag da? Tro r det rett og slett bare er nervøsiteten azzå.Bare lan mannen venne seg til scenen og han vil ta ev en gang han ogå Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Det kommer nok til å gå finfint. Lenke til kommentar
Mizz-Izabell Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Holder vel med Kent jeg da, han som egentlig bare har prestert dårligerer og dårligere siden hans første audiotion i Tromsø, men tror nok han kommer videre fra sin gruppe, så dere hvordan han sang "this love" på onsdag da? Tro r det rett og slett bare er nervøsiteten azzå.Bare lan mannen venne seg til scenen og han vil ta ev en gang han ogå Ja, jeg har troen på han jeg ass! Han bor jo sånn her i nærmiljøet! Lenke til kommentar
piit Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Seff ser jeg på Idol! Jeg har Tone som favoritt på jentesiden (om hun tar seg opp et hakk på syngingen, fikk det ikke helt til i går.). Aner ikke hvilken gutt jeg holder med enda, alt for mange flinke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Lasse all the way. Eller kompisen til David (VGnett nerden ). Thomas Frantzen, er det det? I fjor var en fiasko da. Kjartan, gammel fotballspiller på lokallaget vinner og et utrøkt vrak fra skolen min kommer på tredje. Visste dere forresten at uansett hvor hun går, poengterer hun at hun var med i idol? Hun kom inn på sist russekro nettopp på grunn av dette. Hun går VK1 Helse og Sosial... Nei, takke meg til ydmykhet og talent. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Lasse all the way. Eller kompisen til David (VGnett nerden ). Thomas Frantzen, er det det? I fjor var en fiasko da. Kjartan, gammel fotballspiller på lokallaget vinner og et utrøkt vrak fra skolen min kommer på tredje. Visste dere forresten at uansett hvor hun går, poengterer hun at hun var med i idol? Hun kom inn på sist russekro nettopp på grunn av dette. Hun går VK1 Helse og Sosial... Nei, takke meg til ydmykhet og talent. å - å .. Hmm.. Hva het denne personen igjen? Er det hu jenta som sang "son of a preacherman" og "family portrait" og de "derre" sangene? Hu håpa jeg at skulle vinne.. Hu synes jeg var en av de få med ordentlig "særpreg" i stemmen.. Men, ..skuffende å høre at hu er ei "overlegen bitch", om det kort kan beskrive din kommentar.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg heier på afro-duden og Felipe (som jeg har spilt fotball med). Lenke til kommentar
Mizz-Izabell Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Lasse all the way. Eller kompisen til David (VGnett nerden ). Thomas Frantzen, er det det? I fjor var en fiasko da. Kjartan, gammel fotballspiller på lokallaget vinner og et utrøkt vrak fra skolen min kommer på tredje. Visste dere forresten at uansett hvor hun går, poengterer hun at hun var med i idol? Hun kom inn på sist russekro nettopp på grunn av dette. Hun går VK1 Helse og Sosial... Nei, takke meg til ydmykhet og talent. å - å .. Hmm.. Hva het denne personen igjen? Er det hu jenta som sang "son of a preacherman" og "family portrait" og de "derre" sangene? Hu håpa jeg at skulle vinne.. Hu synes jeg var en av de få med ordentlig "særpreg" i stemmen.. Men, ..skuffende å høre at hu er ei "overlegen bitch", om det kort kan beskrive din kommentar.. Susanne Nordbøe Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Jeg heier på afro-duden og Felipe (som jeg har spilt fotball med). El negrito er ganske flink og femi kompisen hans også. Felipe kjenner eg fra barndommen av. Søsteren til felipe er HOT! Edit: Fikk nesten lyst å legge ut bilde av henne. Endret 11. februar 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg heier på afro-duden og Felipe (som jeg har spilt fotball med). El negrito er ganske flink og femi kompisen hans også. Felipe kjenner eg fra barndommen av. Søsteren til felipe er HOT! Edit: Fikk nesten lyst å legge ut bilde av henne. Hva stopper deg?? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 ja, vi har jo en babethread? du behøver jo ikke nevne i den posten at det er henne Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg synes at nivået i årets Idol er et snev høyere enn det som har vært de 2 andre årene. I kveld synes jeg alle bortsett fra to stykke presterte bra. Flott at Eva kom videre. Hun hadde virkelig myk og vakker stemme. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg heier på afro-duden og Felipe (som jeg har spilt fotball med). El negrito er ganske flink og femi kompisen hans også. Felipe kjenner eg fra barndommen av. Søsteren til felipe er HOT! Edit: Fikk nesten lyst å legge ut bilde av henne. Jepp, homseparet var skjønt. Hvor kjenner du Felipe fra? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Han krølltoppen sier de IKKE er homofile. Begge har vanlige kjærester, de er vel bare veldig gode venner som ikke har den erkenorske moralen å "aldri vise følelser til en person av samme kjønn, for da er man automatisk homo." Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 De var skjønn fordetom. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Jeg heier på afro-duden og Felipe (som jeg har spilt fotball med). Må nevnes at jeg også har spillt fotball med Felipe-gutten. Gutten har talent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå