Neptun_ Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Han fra Kristiansand eller han med gitaren? han fra Kristiandsand.... Kult. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 En jeg kjenner, som går i parallellklassen min var med og kom videre. Hvis noen husker han litt rare med langt hår i det andre programmet som hadde dratt til Tromsø fra Larvik for å være med. Han er visst på TV idag også. For spenningens skyld skal jeg ikke si om han ryker ut eller ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Eirik, han mørke fra Sandnes gikk jeg på tegning med før om jeg ikke tar fullstendig feil. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Virker som om det er mange som kjenner deltakerne her. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jeg syns Sing var bra jeg da, stå på Sing! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 åå kakeksjegg får ikkje sett det i dag heller-->russrevy fremvisning menmen :!: Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 En jeg kjenner, som går i parallellklassen min var med og kom videre. Hvis noen husker han litt rare med langt hår i det andre programmet som hadde dratt til Tromsø fra Larvik for å være med. Han er visst på TV idag også. For spenningens skyld skal jeg ikke si om han ryker ut eller ikke. Har ikke sett han før, men leste om han i Østlands-Posten. Noen som husker Olianne fra i fjor? Gikk på barneskole og ungdomsskole med henne. Lekte med henne da jeg var liten. Lenke til kommentar
jack_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Så den første runden, men etter det ble det bare dumt! Som sakt: Idol er oppskrytt! Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 [sarkasme mode] Idol er jo Ubz00r kult da [/sarkasme mode] Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 hva er vitsen med og poste i "den store idol tråden" visst dere ikke liker idol? hvorfor gidder dere i det hele tatt og katse bort tiden deres på og klikke innpå denne tråden? har dere et undertrykket behov til og følge med på idol uten o tørre å innrømme det for allmenheten? idol er grei underholdning så fuck off. og ja jeg er full. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 hva er vitsen med og poste i "den store idol tråden" visst dere ikke liker idol? hvorfor gidder dere i det hele tatt og katse bort tiden deres på og klikke innpå denne tråden? har dere et undertrykket behov til og følge med på idol uten o tørre å innrømme det for allmenheten? idol er grei underholdning så fuck off. og ja jeg er full. Mulig du er full, men godt sagt. De som bare skal kaste dritt om Idol kan holde seg unna tråden. De som har noe konstruktivt å komme med, eller som vil diskutere det som skjer i Idol, er hjertlige velkomne. Heretter vil alle som kaster umotivert dritt om Idol her inne, bli hengt ut som "Skap-Idol'ere"... eller så er det vel mer sannsynlig at det er en av de som sang så dårlig at de ble stemt ut. Sikkert en av de som tror de kan synge, men som virkelig ikke klarer å finne en tone. Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 hva er vitsen med og poste i "den store idol tråden" visst dere ikke liker idol? hvorfor gidder dere i det hele tatt og katse bort tiden deres på og klikke innpå denne tråden? har dere et undertrykket behov til og følge med på idol uten o tørre å innrømme det for allmenheten? idol er grei underholdning så fuck off. og ja jeg er full. Mulig du er full, men godt sagt. De som bare skal kaste dritt om Idol kan holde seg unna tråden. De som har noe konstruktivt å komme med, eller som vil diskutere det som skjer i Idol, er hjertlige velkomne. Heretter vil alle som kaster umotivert dritt om Idol her inne, bli hengt ut som "Skap-Idol'ere"... eller så er det vel mer sannsynlig at det er en av de som sang så dårlig at de ble stemt ut. Sikkert en av de som tror de kan synge, men som virkelig ikke klarer å finne en tone. Lest den første posten i tråden? Den spør etter meninger om Idol fra alle. Hva er det for slags argument da at kun folk som liker Idol skal svare i den? Personlig jeg synes jeg kultur-Norge skulle brukt skattepengene våre på å støtte seriøse musikktalenter istedet. For det er jo de det går på bekostning av. Både i penger og oppmerksomhet. S, Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Lest den første posten i tråden? Den spør etter meninger om Idol fra alle. Hva er det for slags argument da at kun folk som liker Idol skal svare i den? Lest mitt innlegg? Jeg skriver at alle som "kaster umotivert dritt" kan holde seg unna. Videre skriver jeg at "De som har noe konstruktivt å komme med, eller som vil diskutere det som skjer i Idol, er hjertlige velkomne". Man kan ikke skrive "Idol " uten noe mer. Det oser useriøsitet og umodenhet at man ikke begrunner hvorfor man ikke liker Idol. Å si at "Jeg synes Idol er kjedelig " er greit, for da har man begrunnet hvorfor Idol er Kanskje greit å lese hele innlegget og faktisk prøve å forstå det før man svarer? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Jaja hun som kom med kjenner eg. Søsteren til brann spilleren alex valencia. Edit: Så glimt av flere kjente på den bergens audition'en. Endret 5. februar 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Lest mitt innlegg? Jeg skriver at alle som "kaster umotivert dritt" kan holde seg unna. Videre skriver jeg at "De som har noe konstruktivt å komme med, eller som vil diskutere det som skjer i Idol, er hjertlige velkomne". Man kan ikke skrive "Idol " uten noe mer. Det oser useriøsitet og umodenhet at man ikke begrunner hvorfor man ikke liker Idol. Å si at "Jeg synes Idol er kjedelig " er greit, for da har man begrunnet hvorfor Idol er Kanskje greit å lese hele innlegget og faktisk prøve å forstå det før man svarer? Nuvel. Phax sitt innlegg sier oppsummert; "Hvorfor poste i en tråd om Idol hvis man ikke liker Idol?" Du sier "Godt sagt". I overført betydning kan det jo da virke som om du er enig. Phax har dermed ikke lest hva tråden går ut på, og når du sier deg enig med han så antar jeg at ikke du heller hadde det. "De som har noe konstruktivt å komme med, eller som vil diskutere det som skjer i Idol, er hjertlige velkomne". Riktignok sier du konstruktivt, men det kan jo tolkes herfra(ettersom du er enig med Phax) som du mener konstruktivt så lenge det ikke er negativt snakk om Idol. S, Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Phax sitt innlegg sier oppsummert; "Hvorfor poste i en tråd om Idol hvis man ikke liker Idol?"Du sier "Godt sagt". I overført betydning kan det jo da virke som om du er enig. Regnet med at han svarte på Mads89 sitt innlegg, som neppe kan regnes som spesielt gjennomtenkt. Ellers er jeg enig i at hans utspill går i mot trådens opprinnelige mening. Men ettersom hans post kom rett etter Mads89 sitt innlegg, ville jeg bare uttrykke min støtte mot useriøse innlegg. Men nå er vi off-topic her. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Idol Det er den første delen som er morsomst, men det er artig nå også... Nå byner man å få seg favoritter som man heier frem hjemme i stua, selv om det neppe hjelper :S Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Er vel ikke off-topic å diskutere trådens innhold i tråden? Men greit, poenget er vel satt. S, Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 hva er vitsen med og poste i "den store idol tråden" visst dere ikke liker idol? hvorfor gidder dere i det hele tatt og katse bort tiden deres på og klikke innpå denne tråden? har dere et undertrykket behov til og følge med på idol uten o tørre å innrømme det for allmenheten? idol er grei underholdning så fuck off. og ja jeg er full. Jeg er virkelig lei meg, men da jeg skrev det hadde jeg akkurat tatt meg en blås av vannpipa... er egntlig idol fan Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Har sett litt på det.. men synes bare de første episodene er gøy... Når de viser enkelt auditioner uten musikk og sånt.. Tidig når folk driter seg ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå