Ol'H Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg er bare forbanna glad at dette er ferdig! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Den beste artisten vant. Tone er ca like spennende som kjolen hun hadde handlet på Fretex. Zzz Noe i veien med Fretex? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hehe, ja men det er jo lenge til. svenskene holder på med auditions nå.. kommer på svensk tv4 om ikke så alt for lenge... Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg spår at neste idol vinner er...er.....Mjartan Halvelsen! PS:Kjartan sniker seg inn i idol for og få litt fart på karrieren, og ender opp med å vinne :O!! Lenke til kommentar
CowsSayMooo Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 det er faktisk ikke heeeeelt urealistisk :!: Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg vinner til neste år! Jeg synger stygt, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Den beste artisten vant. Tone er ca like spennende som kjolen hun hadde handlet på Fretex. Zzz Noe i veien med Fretex? Uansett ifra det eg forstod, så var begge kjolene handla på samme sted. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Den beste artisten vant. Tone er ca like spennende som kjolen hun hadde handlet på Fretex. Zzz Noe i veien med Fretex? Uansett ifra det eg forstod, så var begge kjolene handla på samme sted. var det ikke London da? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hehe, ja men det er jo lenge til. Si ikke det. Tiden går ganske fort. Nå skal vi selvsagt bli bombardert med reklame for sommerturneen framover. Plata til Jorun kommer ut i løpet av høsten, og da begynner også påmeldingen til neste Idol. Og vips så er det Januar igjen og første audition sendes på Tv. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Blir det World Idol i år? Det var ikke ifjor ihvertfall Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Og ikkje året før. Eg har ihvertfall ikkje høyrt noko. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Blir det World Idol i år?Det var ikke ifjor ihvertfall I motsetning til det de fleste nordmenn fikk inntrykket av var ikke World Idol noe særlig suksessfullt... I hvertfall sånn jeg har forstått det. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Og ikkje året før. Eg har ihvertfall ikkje høyrt noko. Jo, var det ikke det da? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Blir det World Idol i år?Det var ikke ifjor ihvertfall I motsetning til det de fleste nordmenn fikk inntrykket av var ikke World Idol noe særlig suksessfullt... I hvertfall sånn jeg har forstått det. Sjefene, som er fra Storbritannia, ville nok ikke ha det mer siden de mislikte at deres egen deltaker, Will Young, ikke vant. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Kurt var vel første året da var det World idol. Andre året vann vel han Pedersen (norlending). Så var det Kjartan Salvesen. Og Jorun no. Var det ikkje sånn? Edit: David var nok ikkje vinner nei. Var vel med samme år som Kurten. Endret 21. mai 2005 av zefler Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Kurt var vel første året da var det World idol. Andre året vann vel han Pedersen (norlending). Så var det Kjartan Salvesen. Og Jorun no. Var det ikkje sånn? Vel, har vel bare vært 3 vinnere i Norge, siden det er 3dje gangen i år. Først Kurt Nilsen, så Kjartan Salvesen og i år Jorun Stiansen. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Idol er OVER. Steng tråden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå