Mala Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Gratulere så mye til Jorun Sjøl hadde eg håpet på at Tone skulle stikke av med seieren i dag. En ting er sikkert, folk må da vere lei IDOL 05 låta etter i kveld eller :!: Ingenting slår she`s so high Endret 20. mai 2005 av Mala Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Låta var en rolig popballade...de måtte gjøre det sånn i tilfelle Ali hadde vunnet...tenker jeg Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Gash! Kan ikke alle de kåte guttene som er bare helt vill etter Tone gå å legge seg? Ja, jorun er kanskje ikke så veldig pen(Men hun scorer en 7'er på babe skalaen), men hun har en utrolig personelighet & stemme! Jeg stemte på Tone fordi jeg syntes hun synger best av de to finalistene. Utseende var bare et lite pluss. Den eneste som kan legge seg her er deg.. Du heiet jo på Tone selv for ikke så altfor lenge siden så du har kanskje ikke så mye du skulle ha sagt? Lenke til kommentar
duda Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Takk for et par sider med latterlig lesning nå, masse musikkeksperter her ser jeg. Begge to sugde ille hardt idag, Tone sang falsk, Jorun sang litt mindre falsk men stykket opp musikken noe fryktelig. "Vinnersangen" lød som en katt med sennep i baken. Og du er en musikkekspert? Hva kan man forvente i finalen? Dette er to helt normale mennesker, som ALDRI har stått foran 8000 mennesker, og nå skal de plutselig det og alle forventer at de skal synge som noen guder. De gjorde en fin jobb begge to. Og det var fortjent at Jorun vant. Hun er flere hakk bedre stemmemessig enn Tone. Selvom Jorun ikke har vært på sitt beste. Noe som kan forklares med at hun har jo tross alt vært dårlig i halsen gjennom HELE idol. Og tydelig forverret seg de siste gangene. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jaja. Fikk ikke sett det jeg, for UPC bestemte seg for å gå ned kl 19:45. Ikke noe tv, nett eller telefon. Kl 22:30 gadd en UPC-bil å komme å fikse feilen på et par minutter. Tusen takk UPC. Håpet Tone jo skulle vinne. Men visste at Jorun kom til å vinne... Blæh. Lenke til kommentar
CowsSayMooo Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jaja. Fikk ikke sett det jeg, for UPC bestemte seg for å gå ned kl 19:45. Ikke noe tv, nett eller telefon. Kl 22:30 gadd en UPC-bil å komme å fikse feilen på et par minutter.Tusen takk UPC. Håpet Tone jo skulle vinne. Men visste at Jorun kom til å vinne... Blæh. Håpet var der... dessverre sitter vi skuffet tilbake Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Mye morsom lesning her, etter at resultatet ble offentliggjort :!: Egentlig det samme for meg hvem som vant (så lenge Ali ikke hadde sjanse til å vinne, var jeg egentlig fornøyd) men da jeg så hvor glad Jorun ble, så følte jeg at det var riktig valg. At hun sier "sinnsykt" mange ganger synes jeg det er tåpelig å kritisere... hun har vunnet noe hun har kjempet for i ett halvt år. Skjønner dere ikke at man blir litt glad da? Er nok mange her som ikke forstår at vi ikke klarer å sette oss inn i situasjonen, og klare å tenke oss hva vi hadde følt om vi hadde vært i hennes sko. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Grunnen til at folk her inne kritiserer Jorun er fordi de heller ville at Tone skulle vinne. De leter seg frem til store og små ting de kan flisespikke på. 55% av de som stemte ville at Jorun skulle vinne. Godta at det er fler som liker Jorun enn Tone. Jeez. Tone fikk kanskje bedre terningkast enn Jorun, men i løpet av det halve året som har gått har Jorun prestert mye bedre enn Tone, til tross for virus på stemmebåndet. Jeg gleder meg til å se mer av Jorun i tiden fremover og ønsker henne lykke til Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jorun er Norges nye idol! Klikk her ,Enjoy Lenke til kommentar
DevN Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ser ikke på Idol, men tenkte meg nok at Tone kom til å vinne fordi noen 100 kåte ladder stemte på henne. Tok meg en liten titt på Idol i reklamen på Fear Factor, men vil da ikke si at Tone er noe spesielt penere enn Jorun. Vel, vel ... Så får vi håpe at de ikke kjører en fjerde runde med Idol - eller må jeg håpe alene? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ser ikke på Idol, men tenkte meg nok at Tone kom til å vinne fordi noen 100 kåte ladder stemte på henne. Tok meg en liten titt på Idol i reklamen på Fear Factor, men vil da ikke si at Tone er noe spesielt penere enn Jorun. Vel, vel ... Så får vi håpe at de ikke kjører en fjerde runde med Idol - eller må jeg håpe alene? De kjører nok en 4, runde skal du se, masse penger i dette konseptet Lenke til kommentar
DevN Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 De kjører nok en 4, runde skal du se, masse penger i dette konseptet Men så finner de ut at fire er et "firkantet" tall, så det hadde nok passet bedre med et oddetall, så derfor kjører de en femte gang. Men så finner de ut at 2007 er et rart tall å ende på, og vips: Opp til 2010. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Og du er en musikkekspert? Selvfølgelig er jeg det, hva hadde du forventet? Hva kan man forvente i finalen? Dette er to helt normale mennesker, som ALDRI har stått foran 8000 mennesker, og nå skal de plutselig det og alle forventer at de skal synge som noen guder. Skulle det være noe forskjell fra finalen og alt det andre de har gjort? Er jo dette de har "trent" til å månedsvis, har jo spilt utallige konserter for flerfoldige mennesker oppgjennom tiden samt hatt diverse kurs om sceneopptreden, stemmebruk, mikrofonbruk og alt som hører til. De har ikke vært "vanlige" folk siden de ble plukket ut til finalen. Lenke til kommentar
CowsSayMooo Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ser ikke på Idol, men tenkte meg nok at Tone kom til å vinne fordi noen 100 kåte ladder stemte på henne. Tok meg en liten titt på Idol i reklamen på Fear Factor, men vil da ikke si at Tone er noe spesielt penere enn Jorun. Vel, vel ... Så får vi håpe at de ikke kjører en fjerde runde med Idol - eller må jeg håpe alene? vel... som jeg har nevn tidligere.. Jorun er søt, at Tone er det hersker det vel lite tvil om Meeeeen... man må vel dømme etter 'finalen' også? ellers hadde den ikke vært verdt å holde? da kunne vi jo stemt tidligere og avgjort vinner? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Gash! Kan ikke alle de kåte guttene som er bare helt vill etter Tone gå å legge seg? Ja, jorun er kanskje ikke så veldig pen(Men hun scorer en 7'er på babe skalaen), men hun har en utrolig personelighet & stemme! Enig! Også har hun jo MacGyver-håret. Bare det alene er nok til å få min stemme Hilsen ihuga MacGyver-fan EDIT: Forresten syns jeg ingen av dem imponerte med syngingen idag. Endret 20. mai 2005 av Langbein Lenke til kommentar
DevN Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) EDIT: Forresten syns jeg ingen av dem imponerte med syngingen idag. Av de 5 minuttene jeg så: Ja, jeg kunne synge mye bedre med min mumlete, pysete, jentete, barnestemme. EDIT: Fikk meg jo til å tenke. Jeg blir 18 år 23 mai og ser ut til å ha blitt stående fast i stemmeskiftet på en ræva stemme. Endret 20. mai 2005 av DevN Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jorunn stakk av med seieren ja, fortjent. Ho er jo milevis betre enn han Salvesen fyren som vann ifjor, men ingenting slår Kurt'en Lenke til kommentar
CowsSayMooo Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jorunn stakk av med seieren ja, fortjent.Ho er jo milevis betre enn han Salvesen fyren som vann ifjor, men ingenting slår Kurt'en fortjent og fortjent.... kurt er og blir beste idol uansett Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 fortjent og fortjent.... Neida, bare fortjent Lurer på hvordan albumet til Erik blir. Jeg håper på akustiske ballader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå