akira7 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Helt enig at hun ikke har utseendet med seg, men stemme har hun Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Sikkert juks.. helt klart.. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Se det positive i det.. Kjartan vant også.. vi vet alle hvordan det gikk... My point exactly. 'I'm Standing Tall' blei til 'I'm Laing In The Gutter' på rekordkort tid. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Det var fortjent! Jorun eier alle!!!!1 JORUN EIER!!!! Gratulerer Jorun! Fullt fortjent. Rettferdigheten har seiret og jeg har nok en gang tippet riktig Idol-vinner. Lenke til kommentar
CowsSayMooo Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Helt enig at hun ikke har utseendet med seg, men stemme har hun nåh... hun er ikke stygg... faktisk ganske søt... men blir litt slitsom, glad jeg ikke hører radio eller kommersiel musikk.. da hadde livet blitt tungt fremover... Lenke til kommentar
apwr Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Utrolig skuffende at Jorun vant! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Neei! Jorun vant. Men det ble en spesiell slutt da, imotsetning til de andre rundene Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hva var det som var så spesielt med Tone? Jorunn hadde stemme, Tone hadde også stemme. Men stemmen til Jorunn var et hakk bedre enn Tone sitt, så ja! Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jorun vant :D holdt med hun heilt fra starten av Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Takk for et par sider med latterlig lesning nå, masse musikkeksperter her ser jeg. Begge to sugde ille hardt idag, Tone sang falsk, Jorun sang litt mindre falsk men stykket opp musikken noe fryktelig. "Vinnersangen" lød som en katt med sennep i baken. Minn meg på å ikke slå på radioen de neste månedene. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Takk for et par sider med latterlig lesning nå, masse musikkeksperter her ser jeg. Begge to sugde ille hardt idag, Tone sang falsk, Jorun sang litt mindre falsk men stykket opp musikken noe fryktelig. "Vinnersangen" lød som en katt med sennep i baken. Minn meg på å ikke slå på radioen de neste månedene. **minner deg på at du ikke skal slå på radioen de nesten månedene, fordi det er Jorun** Lenke til kommentar
CowsSayMooo Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Er vel ingen som forventer de skal synge helt fantastisk i kveld vel... tør man tippe pulsen og nervene til jentene? blir å dømme hvem som var best, ikke om de sang utrolig bra eller ikke.. for det gjorde de ikke... men overall synes JEG Tone var hakket bedre. Endret 20. mai 2005 av CowsSayMooo Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Gash! Kan ikke alle de kåte guttene som er bare helt vill etter Tone gå å legge seg? Ja, jorun er kanskje ikke så veldig pen(Men hun scorer en 7'er på babe skalaen), men hun har en utrolig personelighet & stemme! Lenke til kommentar
smetho Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hun har en ekkel personlighet....mer stressende person finnes det få av! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) nå "tilsto" Jorun at stemmen sprakk Endret 20. mai 2005 av erlendru Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 nå "tilsto" Jorun at stemmen sprakk So? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå