CurSe Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jorun må for alt i verden ikke vinne i dag. Ingen av de to er superflinke til å synge, men Tone er så mye bedre enn Jorun å synge. Stemte faktisk for første gang i mitt liv på en idolavstemning(Tone stakk av med den stemmen hvis noen lurte på det). Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Her er terningkastene for kveldens sanger. Ohh.. Jevnt, men Tone fikk best Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Soon the time will come, soon the idol choosen it will![/Yoda] Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Herregud, de sang jo utrolig mye bedre på generalprøven. Da var de ikke like nervøse sikkert, så det ble ikke like falsk da. Etter pausen starter det med (såvidt jeg husker) et opptak fra misslykkede forsøk på kyssescenen som ble vist i starten, deretter kommer alle de 10(?) utstemte deltakerene som skal synge Dreamin. EDIT: Hva sa jeg Endret 20. mai 2005 av Thompzen Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Soon the time will come, soon the idol choosen it will![/Yoda] dvs. Tone Lenke til kommentar
jingt Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Idol baklengs er lodI .. *følger ikke med* hahaha :!: Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 HEIA ALI! Nei, glem det, han fikk lide av dømmekraften til ungdommer med null smak. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 HEIA ALI! Nei, glem det, han fikk lide av dømmekraften til ungdommer med null smak. tror egentlig Ali røyk fordi alle tok det som en selvfølge at han gikk videre, så folk stemte ikke så mye på han.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 HEIA ALI! Nei, glem det, han fikk lide av dømmekraften til ungdommer med null smak. Word. Gleder meg til Ali kommer med si plate Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Elsker han pakistaneren Han kommer til å få platekontrakt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 haha! :!: de presterte å telle feil.. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Det er så mye dårlig synging. De glimter til innimellom, men så skjærer det ut i elendigheta igjen. Jeg lurer på om det kanskje er for høye krav til dem, at de skal synge alt for mye forskjellig. Det er jo tross alt ikke noen multi-sang-talenter det er snakk om. Slik det er nå så kan jo en som er skikkelig god på en sjanger ryke rett ut fordi vedkommende ikke takler en annen sjanger. Og de som blir igjen trenger strengt tatt ikke være skikkelig gode på noe som helst. Og det synes jeg ærlig talt resultatet også bærer preg av. Nuvel, der var avstemming ferdig og jeg har ikke brukt penger denne gangen heller. :8 Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Yess! Jorunn vant! Jippii! Heia på begge jeg Endret 20. mai 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Vinneren av Idol 2005 er: JORUN. Dessverre. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 FADER!!!!!!!!!1 nÅ Må vi høre på den stemmen i mange måneder Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 HVA SA JEG!!! JORUN VANT! HAHAHA AGRATTIS JORUN!!! Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 NEEEEI!!! :cry: Nedtur deluxe! Plastisktrynet vant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå