Gå til innhold

Idol 2005

Anbefalte innlegg

Jorun må for alt i verden ikke vinne i dag. Ingen av de to er superflinke til å synge, men Tone er så mye bedre enn Jorun å synge. Stemte faktisk for første gang i mitt liv på en idolavstemning(Tone stakk av med den stemmen hvis noen lurte på det).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herregud, de sang jo utrolig mye bedre på generalprøven. Da var de ikke like nervøse sikkert, så det ble ikke like falsk da.

Etter pausen starter det med (såvidt jeg husker) et opptak fra misslykkede forsøk på kyssescenen som ble vist i starten, deretter kommer alle de 10(?) utstemte deltakerene som skal synge Dreamin.

EDIT: Hva sa jeg :p

Endret av Thompzen
Lenke til kommentar

Det er så mye dårlig synging. De glimter til innimellom, men så skjærer det ut i elendigheta igjen.

Jeg lurer på om det kanskje er for høye krav til dem, at de skal synge alt for mye forskjellig. Det er jo tross alt ikke noen multi-sang-talenter det er snakk om. :hmm:

Slik det er nå så kan jo en som er skikkelig god på en sjanger ryke rett ut fordi vedkommende ikke takler en annen sjanger. Og de som blir igjen trenger strengt tatt ikke være skikkelig gode på noe som helst. Og det synes jeg ærlig talt resultatet også bærer preg av.

Nuvel, der var avstemming ferdig og jeg har ikke brukt penger denne gangen heller. :8

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...