ErlendRU Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Noen som husker han inderen som sang "I believe I can fly" med R. Kelly? Han burde jo vunnet da, han er den eneste som jeg synes har skapt god underholdning hittil, med unntak av Erik han var genial! nå er det så godt som likt på idolometeret til vg.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Er det egentlig mulig at det blir så likt fordelt? Begynner nesten å lure på om VG har fiksa den pollen for å skape litt ekstra spenning til i kveld. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Huff, årets Idol-sang er forferdelig kjedelig... Hovedattraksjonen blir når de skal synge den låta alle sammen sang inn sammen, for da skal Cindy synge Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Da skal Malin synge glede rmeg til i kveld eg no!! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Noen som husker han inderen som sang "I believe I can fly" med R. Kelly? Han burde jo vunnet da, han er den eneste som jeg synes har skapt god underholdning hittil, med unntak av Erik han var genial! nå er det så godt som likt på idolometeret til vg.. Du mener Sing? Ja, han bor 1 km fra meg! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Tone vinner ikke IDOL!!! Har skifta mening etter å ha hørt hun idag Endret 20. mai 2005 av Fanta Boy Lenke til kommentar
Musty Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 tone synger jo som en kråke.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 tone synger jo som en kråke.. jorun ser ut som en kråke da.. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Men hvem f..n er det som hjelper dem med klær? Den der mamma-kjolen til Tone var da totalt smakløs. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Men hvem f..n er det som hjelper dem med klær? Den der mamma-kjolen til Tone var da totalt smakløs. Det må jeg si meg enig i.. Klærne til Jorun var heller ikke så fine at det gjør noe. Jeg syntes at vanligvis så har de på litt finere klær. edit: Post 1111 Endret 20. mai 2005 av Stish Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jorun vinner idol!!! Har skifta mening etter at hu brillierte i de to siste sangene JORUN! JORUN! JORUN! JORUN! Rop med meg! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Er jeg den eneste som blir provosert av alle de "HERLIG PUBLIKUM"-variantene? STFU! Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Bestem deg Fanta Boy! Bandidos: Nei, høres så patetisk ut Forresten: TONE! TONE! TONE! TONE! TONE! Har en dårlig følelse av at Jorun vinner Endret 20. mai 2005 av Stish Lenke til kommentar
CowsSayMooo Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 ok - ikke i tvil lengre... Tone vinner Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 syns ikke Jorun gjorde det noe bra på den siste sangen.. Tone gjorde det mye bedre! Lenke til kommentar
apwr Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Er jeg den eneste som blir provosert av alle de "HERLIG PUBLIKUM"-variantene? STFU! Enig i at det er en ganske så patetisk måte å skaffe seg flere tilhengere på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå