Suppelars2k Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hmm, hvilken dag sender de auditions fra Oslo? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Underteknede skal være med på idol neste år. Skal møte opp i det grimmeste antrekket en kan tenke seg for og så synge "Stomp og Vann" av Åsmund Åmli-Band! Respect!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jaha.....idag går turen til oslo. Kor mye av tiden går til å vise idioter som vet de ikke kan synge men som later som de tror. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hvis man driter seg ut på Idol, har man driti seg ut skikkelig.. (Ikke langt fra på livstid ) De bruker personen som "ikke-syng-som-dette-objekt", og hvorfor ikke legge det ut på internett. Ondskapsfullt! En venninne av meg er med på å redigere programmet. Alle vi ser, har godtatt at deres audition kan vises på tv. Men man kan jo ta "vær varsom-plakaten" i bruk. Her heter det at man skal beskytte personer mot en selv. Men som sagt... alle har muligheten til å stoppe innslaget om seg selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Søskenbarnet mitt kom videre i dag! Hun var ikke på tv da. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Er temmelig sikker på at de _aller_ verste ikke blir vist i det hele tatt. Spesielt de som tror det kan synge, men absolutt ikke kan det. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Kudos Wh1te! Men, jeg må si: Idol 2005 suger noe så innihampen. Har ikke sett EN deltaker med noe spesielt/ som virkelig kan å synge. Samtlige har vært kjedelige, grå mus. Nei, HUFF HUFF HUFF! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Er temmelig sikker på at de _aller_ verste ikke blir vist i det hele tatt.Spesielt de som tror det kan synge, men absolutt ikke kan det. Åh? Så du ikke han som sang "I believe I can fly" i dag? Det var bare helt konge Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Det var jo ikke så ille da. Men jeg er nå ganske sikker på at han visste han ikke kunne synge. Sikkert veddemål eller noe. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 hahaha :!: Lo meg nesten i hjel, men det gjorde jeg heldigvis ikke Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Kudos Wh1te! Men, jeg må si: Idol 2005 suger noe så innihampen. Har ikke sett EN deltaker med noe spesielt/ som virkelig kan å synge. Samtlige har vært kjedelige, grå mus. Nei, HUFF HUFF HUFF! Det er fordi ingen bergensere har vært med enda. De sparer det beste til sist. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 HAkke fått sett den siste episoden av IDOL og får ikkje sett den i morra pga revy her men har fått noen til å ta opp for meg da Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 ingen idol idag? hva faen er dette for noe lureri..! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 ingen idol idag? hva faen er dette for noe lureri..! Aiai, mytteri på tv2! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Har ikke fått med meg noe idol enda...and you know what? I dont care! Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Har ikke fått med meg noe idol enda...and you know what? I dont care! Good for you Følger selv ikke med på den norske versjonen, kun den amerikanske. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hadde vært stas om noen fra forumet hadde vært med. Kunne vært kos med litt kritikk. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Idol er greit det. Følger med i år fordi en i klassen er med. For dere som følger med så heter han Erik Auklend og fikk dobbelsjanse på audition... Han kom med blant de 100 som gikk videre Endret 2. februar 2005 av gaute/NeO^^ Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Han fra Kristiansand eller han med gitaren? Lenke til kommentar
GBD Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Han fra Kristiansand eller han med gitaren? han fra Kristiansand.... Endret 4. februar 2005 av gaute/NeO^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå