Dorian Gray Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Håper Tone vinner. Stemme, å kunne synge. Utseende. Sjarm. Utstråling. :!: ? Hvem mener dere er en verdig vinner? Jeg håper hele Idol blir avlyst for iår. Verken Tone eller Jorun blir populær. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Håper fortsatt at Jorunn vinner, har aldri likt Ali, så for meg så var det bare bra at han røyk ut Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Håper Tone vinner. Stemme, å kunne synge. Utseende. Sjarm. Utstråling. :!: ? Hvem mener dere er en verdig vinner? Jeg håper hele Idol blir avlyst for iår. Verken Tone eller Jorun blir populær. Enig, wannabe-diva-stemme er det verste jeg vet. Jorunn skryter fram de glattbarberte armhulene sine og Tone prøver å virke søt ut med pusestemmen sin når hun snakker... *grøss* Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 (endret) Hvem mener dere er en verdig vinner? Jeg håper hele Idol blir avlyst for iår. Verken Tone eller Jorun blir populær. Mener du at Tone ikke blir populær?..Hun er populær! Å være populær trenger ikke å ha noe med stemme f.eks å gjøre...sjarm, utstråling, utseende er like sentralt Ikke for å glemme at Jorun er "pop" og. For noen hvertfall, om ikke mange... LItt dumt å si at ingen blir populær, synes jeg..de blir jo ikke noen kurt, men populære, det blir de jo..selv kjartan salvesen var jo populær en god stund, om han ikke er det enda hos noen "mindreårige fjortiser".. Endret 18. mai 2005 av -mAdz- Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Når høsten kommer har alle glemt både Tone, Jorun, Ali og alle de andre.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Mener du at Tone ikke blir populær?..Hun er populær!Å være populær trenger ikke å ha noe med stemme f.eks å gjøre...sjarm, utstråling, utseende er like sentralt Ikke for å glemme at Jorun er "pop" og. For noen hvertfall, om ikke mange... LItt dumt å si at ingen blir populær, synes jeg..de blir jo ikke noen kurt, men populære, det blir de jo..selv kjartan salvesen var jo populær en god stund, om han ikke er det enda hos noen "mindreårige fjortiser".. Med populær mener jeg ikke at de spilles på radio noen uker og slipper to dårlige singler og et rævva album. Kjartan var aldri populær, han var bare b-kjendis i noen uker, for samtlige i Norge glemte ham og ventet på Idol sesong 3. Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Nå leder Tone VG sitt Idolometer eller noe sånt,det er iallefall veldig jevnt Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Med populær mener jeg ikke at de spilles på radio noen uker og slipper to dårlige singler og et rævva album. Kjartan var aldri populær, han var bare b-kjendis i noen uker, for samtlige i Norge glemte ham og ventet på Idol sesong 3. kjartan var populær en stund ja...så ble han b-kjendis Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Når høsten kommer har alle glemt både Tone, Jorun, Ali og alle de andre.. njaa...si ikke det Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg ser nå at Jorun og Tone ligger side om side på VG Nett sin måling. Jorun 50.39% Tone 49.60% Antall stemmer: 61207 Dette er jo med på å gjøre finalen mye mer spennende, at det er så jevnt, og faktisk kan det gå begge veier. Det er totalt åpent hvem som vinner. Men er dette positivt? Altså, det norske folk er jo slettes ikke enige om hvem som bør vinne Idol. Poenget er jo liksom at vi skal finne "Norges nye Idol" men det blir jo ikke det når det er så splittet. Selvsagt blir det mye mer spennende, men... Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg ser nå at Jorun og Tone ligger side om side på VG Nett sin måling.Jorun 50.39% Tone 49.60% Antall stemmer: 61207 Dette er jo med på å gjøre finalen mye mer spennende, at det er så jevnt, og faktisk kan det gå begge veier. Det er totalt åpent hvem som vinner. Men er dette positivt? Altså, det norske folk er jo slettes ikke enige om hvem som bør vinne Idol. Poenget er jo liksom at vi skal finne "Norges nye Idol" men det blir jo ikke det når det er så splittet. Selvsagt blir det mye mer spennende, men... tror nok ikke at det blir så gjevnt jeg nei..! Jorun vinner med store marginer! Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg ser nå at Jorun og Tone ligger side om side på VG Nett sin måling.Jorun 50.39% Tone 49.60% Antall stemmer: 61207 Dette er jo med på å gjøre finalen mye mer spennende, at det er så jevnt, og faktisk kan det gå begge veier. Det er totalt åpent hvem som vinner. Men er dette positivt? Altså, det norske folk er jo slettes ikke enige om hvem som bør vinne Idol. Poenget er jo liksom at vi skal finne "Norges nye Idol" men det blir jo ikke det når det er så splittet. Selvsagt blir det mye mer spennende, men... tror nok ikke at det blir så jevnt jeg nei..! Jorun vinner med store marginer! Feil! Det blir nok Tone som vinner (med noe margin) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Nå leder Jorun på vg igjen, men Tone leda en stund også.. tror det kommer til å bli veldig jevnt jeg.. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Hvem bør vinne «Idol»? 1. Jorun 50.80% 2. Tone 49.19% JORUN! Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Det er for meg fullstendig uforståelig hvorfor Tone ligger så høyt oppe på meningsmålingene som hun gjør. Jeez, hu er jo ikke no spes flink til å synge, hu er bare pen å se på (hvis du liker sminkedokker). Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Håper Tone drar det lengste strået. Jorun har blitt båret frem av dommere og aviser siden det begynte, og hun kan umulig ikke ha merket at hun har vært favoritt lenge. Såklart tror hun også at hun vinner.. Men så kommer Tone og snapper seieren rett foran hun. Hoho. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) Helt utrolig å se hvordan Tones utseende har hjernevasket Norges befolkning Endret 19. mai 2005 av Grundig Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Helt utrolig å se hvordan Tones utseende har hjernevasket Norges befolkning Hey, Watch! Helt utrolig hvordan Eyecandy kan vinne frem heter det! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg oppfordrer alle å stemme på Tone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå