Gå til innhold

Idol 2005

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det jeg forsto på Ali og familien etterpå, var at de var såra og vonbrotne. Ali sa at han skulle slutte å synge (så kan de ha det så godt-holdning), og det er en rimelig barnslig holdning. Dette beviser jo bare at han ikke hadde vært en verdig vinner uansett om stemmen hans faktisk hadde vært bra. Og nå kritiserer familien stemmegivningen fordi han kunne jo ikke bli stemt ut. Typisk dårlige tapere. Alle andre som har blitt stemt ut, har akseptert det. Noen har felt en tåre, men det er alt.

HELT enig. Kunne ikke sagt det bedre selv. :)

Lenke til kommentar
Det jeg forsto på Ali og familien etterpå, var at de var såra og vonbrotne. Ali sa at han skulle slutte å synge (så kan de ha det så godt-holdning), og det er en rimelig barnslig holdning. Dette beviser jo bare at han ikke hadde vært en verdig vinner uansett om stemmen hans faktisk hadde vært bra. Og nå kritiserer familien stemmegivningen fordi han kunne jo ikke bli stemt ut. Typisk dårlige tapere. Alle andre som har blitt stemt ut, har akseptert det. Noen har felt en tåre, men det er alt.

Noen som husker hvordan Erik reagerte? En verdig taper. Han smilte, og var kjempefornøyd med at han kom så langt.

Håper Tone vinner, og folk endelig innser hvor skandale det er å la "folket" bestemme hver som skal få platekontrakt.

Nei til Idol '06.

Lenke til kommentar
Skal vedde på at dette skjer:

Jorunn Lager en Cd Ingen kjøper...

Tone får en Singel Alle kjøper...

Ali får en cd, men etter et år har folk fortsatt bare hørt sang nr 1 på cden!

Noen som vedder imot ? :p

tror nok det blir noe lignede jeg også, untatt den siste, får ali et bra team bak seg med produsenter og låtskrivere så har jeg stor tro på plata hannes.

Lenke til kommentar
får ali et bra team bak seg med produsenter og låtskrivere så har jeg stor tro på plata hannes.

Problemet er bare at alle sangene kommer til å bli dønn like hvis de skal passe stemmen hans... og "særpreget" i stemmen hans kommer jo også til å være det samme på alle sangene. Med andre ord, det vil bli en utrolig kjedelig plate.

Lenke til kommentar
får ali et bra team bak seg med produsenter og låtskrivere så har jeg stor tro på plata hannes.

Problemet er bare at alle sangene kommer til å bli dønn like hvis de skal passe stemmen hans... og "særpreget" i stemmen hans kommer jo også til å være det samme på alle sangene. Med andre ord, det vil bli en utrolig kjedelig plate.

Veit... han passer kun til en type og det holder da ikke mål i dag. Forresten bare jeg som syns han sang den U2 låta helt fælt?

Lenke til kommentar

Veit... han passer kun til en type og det holder da ikke mål i dag. Forresten bare jeg som syns han sang den U2 låta helt fælt?

Er nok bare deg.

Lenke til kommentar

Men likevel, Ali kan ha sine "høydare", og får han synge sin stil så får han nok solgt noe, en singel eller to. Da er det også ganske greit å høre på..det er vel det alt handler om...

Hadde vært bedre med Ali og Tone i finalen synes jeg...vet ikke hvorfor, men jeg hater Jorun nå!...for all del, Jorun må ikke vinne! :( ...synes ikke hun synger noe fint heller jeg!

Tone er vel kanskje ikke den beste sangeren, men hun blir den store artisten med litt utvikling av stemmen!..Også er hun jo sinnsykt pen!

:love:

Endret av -mAdz-
Lenke til kommentar

apropo Idol:

Vil bare si at det er fullt kaos på Sol sitt Idol 2005 forum: HER

Ali fansen er helt klart verst: de hetser folk, sutrer, kaller Tone all slags stygge ting (bare fordi de er sure fordi Ali ikke kom videre!).

Virkelige kaotiske og barnslige tilstander :nei:

Lenke til kommentar
apropo Idol:

Vil bare si at det er fullt kaos på Sol sitt Idol 2005 forum: HER

Ali fansen er helt klart verst: de hetser folk, sutrer, kaller Tone all slags stygge ting (bare fordi de er sure fordi Ali ikke kom videre!).

Virkelige kaotiske og barnslige tilstander :nei:

Fjortiser :roll:

Lenke til kommentar
Hva tror dere skjer HVIS det var noe feil med stemmene, at ikke alle stemmene kom frem? Og hvor sannsynlig tror dere at det er?

For det første så tror jeg ikke det var noe feil.

Dersom det viser seg at det var det, så kommer det ikke til å bli gjort noen ting. En eventuell feil kan umulig ha rammet bare Ali uansett.

Det var jo samme spekulasjonene når Maria røk ut i fjor. Da sa Tv2 at uansett så var det helt uaktuelt å hente henne tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...