Gå til innhold

Idol 2005

Anbefalte innlegg

Når er finalen igjen? 21 mai?

Finalen er 20.mai :)

Jeg vil forresten sitere noe fra en artikkel jeg sitter her og leser på TV2 Nettavisen.

Ali's familie tror at Ali ble snytt, for de fikk ikke kvittering på stemmene sine før et døgn etter de stemte.

Familien Fuentes klarer ikke å slå seg ro med dette. De håper i det lengste at det skal ha vært noe galt. De har vanskelig for å innse at forhåndsfavoritten skulle ryke ut i siste runde.

- Har det skjedd noe galt, får det heller bli Idol-finale med tre deltakere, sier Marcelo Fuentes.

Herregud :roll: Noen videre kommentar trenger jeg vel ikke komme med på det der...

Hele artikkelen kan forresten leses her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er jo godt mulig at telenor har fucka det til da.. lett at meldinger blir forsinka når nettet blir sprengt. men så er jo det likt for alle det da.

var sammen med ei som hadde en far høyt oppe i telenor systemet, han snakka hvertfall om at nettet alltid ble sprengt under slike avstemmnings greier.

Lenke til kommentar

Det jeg forsto på Ali og familien etterpå, var at de var såra og vonbrotne. Ali sa at han skulle slutte å synge (så kan de ha det så godt-holdning), og det er en rimelig barnslig holdning. Dette beviser jo bare at han ikke hadde vært en verdig vinner uansett om stemmen hans faktisk hadde vært bra. Og nå kritiserer familien stemmegivningen fordi han kunne jo ikke bli stemt ut. Typisk dårlige tapere. Alle andre som har blitt stemt ut, har akseptert det. Noen har felt en tåre, men det er alt.

Lenke til kommentar
Blir spennande med finalesangen, den skal vistnok bli bra. Så for vi sjå kven som gjennom fører den best. :)

Enig, det kan bli "spenn ende".

Fra spøk til revolver: Jeg tror sangen kommer til å suge, sammen med de to gjenværende forferdelige finalistene.

:!:

Den eine dommeren har utalt seg om at den er "kjempebra"

Time will Show! ;)

Lenke til kommentar
Blir spennande med finalesangen, den skal vistnok bli bra. Så for vi sjå kven som gjennom fører den best. :)

Enig, det kan bli "spenn ende".

Fra spøk til revolver: Jeg tror sangen kommer til å suge, sammen med de to gjenværende forferdelige finalistene.

:!:

Den eine dommeren har utalt seg om at den er "kjempebra"

Time will Show! ;)

Eller sinnsykt bra som man sier på idolskt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...