Nevnarion Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Når er finalen igjen? 21 mai? Finalen er 20.mai Jeg vil forresten sitere noe fra en artikkel jeg sitter her og leser på TV2 Nettavisen. Ali's familie tror at Ali ble snytt, for de fikk ikke kvittering på stemmene sine før et døgn etter de stemte. Familien Fuentes klarer ikke å slå seg ro med dette. De håper i det lengste at det skal ha vært noe galt. De har vanskelig for å innse at forhåndsfavoritten skulle ryke ut i siste runde. - Har det skjedd noe galt, får det heller bli Idol-finale med tre deltakere, sier Marcelo Fuentes. Herregud Noen videre kommentar trenger jeg vel ikke komme med på det der... Hele artikkelen kan forresten leses her Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Skjønner dem godt jeg. Ligger jo temmelig mye penger i en seier i Idol... Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Er jo godt mulig at telenor har fucka det til da.. lett at meldinger blir forsinka når nettet blir sprengt. men så er jo det likt for alle det da. var sammen med ei som hadde en far høyt oppe i telenor systemet, han snakka hvertfall om at nettet alltid ble sprengt under slike avstemmnings greier. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 var sammen med ei som hadde en far høyt oppe i telenor systemet, han snakka hvertfall om at nettet alltid ble sprengt under slike avstemmnings greier. da må jo telenor få prøv å gjøre noe med dette da! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Det jeg forsto på Ali og familien etterpå, var at de var såra og vonbrotne. Ali sa at han skulle slutte å synge (så kan de ha det så godt-holdning), og det er en rimelig barnslig holdning. Dette beviser jo bare at han ikke hadde vært en verdig vinner uansett om stemmen hans faktisk hadde vært bra. Og nå kritiserer familien stemmegivningen fordi han kunne jo ikke bli stemt ut. Typisk dårlige tapere. Alle andre som har blitt stemt ut, har akseptert det. Noen har felt en tåre, men det er alt. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hah.. De er skuffa og lei seg, men å drive å skape rykter om at det har skjedd noe feil, er bare barnslig. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hah..De er skuffa og lei seg, men å drive å skape rykter om at det har skjedd noe feil, er bare barnslig. yes it is! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Blir spennande med finalesangen, den skal vistnok bli bra. Så for vi sjå kven som gjennom fører den best. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Blir spennande med finalesangen, den skal vistnok bli bra. Så for vi sjå kven som gjennom fører den best. Enig, det kan bli "spenn ende". Fra spøk til revolver: Jeg tror sangen kommer til å suge, sammen med de to gjenværende forferdelige finalistene. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Blir spennande med finalesangen, den skal vistnok bli bra. Så for vi sjå kven som gjennom fører den best. Enig, det kan bli "spenn ende". Fra spøk til revolver: Jeg tror sangen kommer til å suge, sammen med de to gjenværende forferdelige finalistene. :!: Den eine dommeren har utalt seg om at den er "kjempebra" Time will Show! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Blir spennande med finalesangen, den skal vistnok bli bra. Så for vi sjå kven som gjennom fører den best. Enig, det kan bli "spenn ende". Fra spøk til revolver: Jeg tror sangen kommer til å suge, sammen med de to gjenværende forferdelige finalistene. :!: Den eine dommeren har utalt seg om at den er "kjempebra" Time will Show! Eller sinnsykt bra som man sier på idolskt Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Holdt på å skrive det though. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Sangen er sikkert døll... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Dårlig, kjedelig, tam. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Å, takk. Da fikk jeg lært et nytt ord idag og Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hah..De er skuffa og lei seg, men å drive å skape rykter om at det har skjedd noe feil, er bare barnslig. Enig Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Det viser vel egentlig bare hvor dårlig tapere Ali og hans familie egentlig er. Nå har vi fått sett deres sanne jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå