Gå til innhold

Idol 2005

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jorunn er oppskrytt og bært frem av dommerne og media fra dag en. Er slitsomt å se på henne, ser ut som kramperykninger. Og å synge "up-beat" låter er hun rimelig ubrukelig til, hører stort sett bare pesingen. Svært skuffende at hun er kommet til finalen, var ikke engang blant mine 5 på topp av finalistene. Erik, Cindy og Ali er alle bedre kandidater til finalen. Tone synger fantastisk til de rette låtene, men hun bommer ofte på låtvalget. Hun burde tonet det langt mer ned på "Manic Monday".

Tror Tone har en god sjangs om hun velger rett låt i finalen, hun har en bra stemme når den brukes rett og selve damen er nydelig. Men der Jorunn overdriver i scentekke så gjør Tone for lite av seg.

Tviler nok på at jeg vil se på finalen, velger nok heller kino og Star Wars. Ingen av mine favoritter gikk videre. Akkurat som ifjor. Så idol fortsetter å være bedre i begynnelsen enn mot slutten. For min del.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Hvem som vinner idol har kun med trynefaktor å gjøre.

Om jeg har stemp på f.eks tone (dask meg om du må, men jeg har ikke stemt 1 eneste gang..på noen :love: ) kommer jeg ikke til å stemme på alli nestegang fordi tone sang dårlig... Det var uten tvil ali som var den beste i går. Uten tvil!

Lenke til kommentar
I går handlet det ikke om hvem som var best. Det handlet om hvem folket ville ha til finalen.

Om hvem 12 år gamle jenter ville ha i finalen

Og de kåte guttene.

trur ikke at guttene stemmer mest jeg nei :roll: det var sikkert at jentene ville at ei jente skulle vinne et år og! :p

Lenke til kommentar

Det er synd at et konsept som Idol blir ødelagt av folk som har total mangel på dømmekraft.

Hvilket menneske kan, med hånden på hjertet, si at Jorun fortjente en plass i finalen? INGEN kan. Jeg har ALDRI før stemt på Idol i alle årene som har gått, men jeg stemte for første gangen på fredag. Det var på Alejandro Fuentes. Han var fantastisk, og jeg må dessverre si at Idol '05-vinneren blir den dårligste idolvinneren noensinne (kan noen overgå Kjartan?).

Det er synd, jeg likte Alejandro, synd at eneste deltager med spesielt særpreg ble stemt ut. Det var kjipt, nå håper jeg bare at Jorun besvimer på scenen, Tone snubler ned trappen og får hjernerystelse, og det hele ender med at kameramann på scenen vinner hele kalaset, så fullføres dette idolsirkuset slik det burde ende:

Med ingen verdig vinner.

Endret av Bandidos Pelle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...